laptop start niet op zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

donronca

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2010
ik heb een laptop en hij is pasgeleden gevallen..

ik wilde hem starten maar doet niks meer , het lampje van aan/uit werkt wel

ik heb hem aangesloten aan tv , dus beeldscherm is niks mis mee.
dus meot echt iets intern zijn,

ik heb hem nu open liggen. en ik weet niet precies waar ik naar opzoek ben, mensen zeggen moederbord of harde schijf..

wat kan ik het beste doen,,

ik heb nog garantie maar maar ik ben terug geweest en zeggen dat het buiten de garantie val :S

Wie o Wie kan mij helpen ..

Met vriendelijke Groet.

Diego Ronca

hallo

hallo,

als eerste wil ik graag weten of u helemaal geen beeld krijgt of dat u een flits of een korte tijd een scherm krijgt voor een besturingsprogramma ofzo. ook wil ik weten of u harde schijf een tikje maakt dan is de kogelraag gewoon versleten graag wat meer informatie. ook zal u hem eens met behulp van een andere pc opstarten en zo kijken of de harde schijf kapot is is dit niet het geval dan zoekt u naar problemen op een externe computer die dan in een verbinding staat met die van u.

Met Vriendelijke Groet,
Diederik

Hallo

als ik me laptop aanzet gebeurt er niks, geen lettertjes alleen zwart beeld,

ik hoor ook niks ratelen.. en de koeler werkt niet.

voor hij kapot ging was ik schooldingen bezig , hij viel van de bank. en hij sloeg helemaal vast, ik schrok,

vervolgens opnieuw aangezet en hij doet helemaal niks meer..

Laten vallen, dat valt inderdaad buiten de garantie (tenzij je het niet vermeld :p )
Het probleem is: Het kan vanalles zijn.. Zelfs het moederbord.. Laptops zijn niet gemaakt om te vallen :p

.

ja ik denk dat er dan niet veel te repareren valt. je kan hem uit elkaar halen en kijken wat er fout aan is. maar waarscheinlijk is het iets in een blokje ofzo. je zou kunnen proberen naar de leverancier te bellen en gewoon zeggen dat hij ineens uit viel..XD
heb je niet van mij...

P.S. it's illigal don't do it

P.S. it's illigal don't do it

genoeg mensen die een systeem opsturen zonder te vermelden dat het hun eigen fout is..
Zoalng het maar gerepareerd word, denken ze dan.
Bewijs jij als reparatie-bedrijf maar eens dat het systeem echt gevallen is..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan