Laptop start niet op

• Onderwerp starter Onderwerp starter bogi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bogi

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2007
hoi ik heb hier een laptop van 2002 staan alleen als ik heb nu aan zet kom er geen windows scherm maar windows staat er wel goed op (getest op andere laptop) ik heb het al geprobeert met opstart diskettes en cd roms maar daar van af boot hij ook niet ik kom ook niet in het bios. er blijfd alleen een - knipperen hij piept niet een kan iemand me helpen?

Welkom op Helpmij.:)

Welke type/model laptop is het? Zit er een mogelijkheid op een externe monitor aan te sluiten? Zo ja, kijk daar eens mee of je dan wel beeld krijgt.

ik krijg wel beeld maar allen een - dat knipperd en er zit een externe monitor functie op model: 2800T Merk: clevo

maar windows staat er wel goed op (getest op andere laptop)
Heb je soms de hardeschijf geinstalleerd in de andere laptop? of na de installatie in de andere laptop gehad? Windows kan daar meestal niet mee overweg.

nee hij deed het al niet toen ik hem voor het eerst opstarte maar ik kom niet in het bios en hij boot geen disk. maar ik kom dus helemaal niet in windows

even wachten dan zet ik hem even op mijn eigen site

Ik heb de handleiding binnen, zoals als ik al aangaf de toetsen CTRL-ALT-S geprobeerd bij het opstarten?

weet iemand misschien nog iets om mij te helpen maar ik denk dat het bios stuk is kan iemand me zo weer verder helpen

er zit toevallig geen schijf of geheugen(kaartlezer) in.
zo ja haal die eruit

Heeft iemand nog een oplossing? ik weet het echt niet meer.:(

mobo stuk?

Moederbord is stuk, de enige knop die werkt is de aan en uit knop toch??
je hoort helemaal geen biepjes, hij blijft hangen.......meestal is het moederbord dan stuk!

suc6
puck

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan