Laptop start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

honnepon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 feb 2011
Berichten
2
Hey iedereen, ik heb een probleem met mijn laptop, hij start namelijk niet meer op. gister heb ik de Sims 2 en alle uitbreidingen erop gezet. Ik ben daarna ongeveer een half uur tv gekeken, daarna kwam ik terug en hij wou niet meer opstarten. Het ligt niet aan de lader want op een andere latop doet de lader het wel. Als ik hem op m'n eigen laptop aansluit gaat het lampje op de laptop ook niet branden van dat ie oplaat. Ik heb weinig stand van pc's dus mich kan iemand mij helpen en het op een simpele manier uitleggen wat er mis is ? Heel erg bedankt!
 
Na je bericht 3x doorgelezen te hebben kan ik weinig anders dan de conclusie trekken dan dat het voedingsgedeelte in de laptop kapot is. Als de lader op een andere machine wel stroom levert, dan kán er ook eigenlijk niets anders aan de hand zijn.
 
Na je bericht 3x doorgelezen te hebben kan ik weinig anders dan de conclusie trekken dan dat het voedingsgedeelte in de laptop kapot is. Als de lader op een andere machine wel stroom levert, dan kán er ook eigenlijk niets anders aan de hand zijn.

Oké dankje voor je reactie. Weet je ook hoe je dat moet vervangen? Of kan dat niet? En zo ja hoeveel gaat me dat kosten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan