Laptop start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

barttm

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2009
Ik vindt het heel lastig om het uit te leggen maar ik zou mijn best doen.

Mijn laptop (acer) heb ik nou ruim 1 jaar en ik heb het volgende probleem: met het opstarten komt het scherm; Windows Foutherstel in dit scherm kan ik kiezen; Foutherstel starten of windows normaal starten. Het toetsenbord reageerd ook niet meer dus ik kan niet kiezen voor windows normaal starten en start ié dus automatisch "fout herstel" (System Recovery) omdat de muis (padmuis en gewone "snoer" muis) ook niet meer reageren kan ik in het progamma "fout herstel" ook niets aanklikken!

Als iemand iets specifieks wil weten of nog meer info, vraag maar raak! Ik weet niet of het een virus is, maar wat kan ik in dat geval doen want ik kan geen cd opstarten vanaf het opstartscherm omdat ik geen toetsen kan aanklikken! :shocked:

Groetjes Bart

Hoi !

Geef even het exacte type van je Acer en het OS.

Maar: ik ben eerlijk gezegd bang voor een hardware-fout.

Greetz,

Harry.

Ik denk ook idd een hardwarefout,

Maar je kunt toch wel gewoon een extern toetsenbord via USB erop aansluiten? probeer het dan es...

Sj

Ik denk dat je moederbord of iets dergelijks gedeeltelijk de geest heeft gegeven. Denk dat je usb poorten ook niet meer werken omdat een bedrade muis ook geen soelaas biedt.
Je kunt het inderdaad nog even testen met een usb toetsenbordje zoals siemenjan aangeeft.

Mocht dit niet werken lijkt het me duidelijk dat het een hardware fout is, dat wordt dus repareren. Of een nieuwe kopen als het al een oud beestje is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan