laptop start opeens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een wait-bewerking, attach proces of yield is geprobeerd door een DPC-routine.
Dit was een "echt" blauw scherm neem ik aan?
Als er staat RPC-routine is het exact dezelfde foutmelding als degene die je uit je systeemlogboek haalde.

Heb je inmiddels Hitman Pro van je systeem gehaald?

Doe als je weer bij Internet Explorer kan komen een on-linescan bij Panda Software. Op die website iets naar beneden scollen.
Ik wacht het resultaat eerst af.

Ik moet nu de deur uit, meldt het resultaat van de Panda-scan hier, er is altijd iemand die er naar kan kijken.

misschien nog even goed om op te merken:

Kan geen DCOM-server starten: {FB7199AB-79BF-11D2-8D94-0000F875C541}. Foutmelding
"Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden. "
is opgetreden bij het uitvoeren van de opdracht
"C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe" -Embedding'

dat map waar hier naar verwezen wordt bestaat helemaal niet.

Incident Status Location

Spyware:Cookie/Hbmediapro Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.adopt.hbmediapro.com/]
Spyware:Cookie/Falkag Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.as-eu.falkag.net/]
Spyware:Cookie/Belnk Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.belnk.com/]
Spyware:Cookie/bravenetA Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.bravenet.com/]
Spyware:Cookie/GoStats Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.c2.gostats.com/]
Spyware:Cookie/Com.com Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.com.com/]
Spyware:Cookie/WUpd Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.revenue.net/]
Spyware:Cookie/Xiti Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[.xiti.com/]
Spyware:Cookie/YieldManager Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[ad.yieldmanager.com/]
Spyware:Cookie/DomainSponsor Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[landing.domainsponsor.com/]
Spyware:Cookie/onestat.com Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\gp9bp6pm.default\cookies.txt[stat.onestat.com/]
Spyware:Cookie/BurstNet Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@burstnet[2].txt
Spyware:Cookie/GoStats Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@c2.gostats[2].txt
Spyware:Cookie/Com.com Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@com[1].txt
Spyware:Cookie/fe.lea.lycos Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@fe.lea.lycos[1].txt
Spyware:Cookie/Tucows Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@tucows[1].txt
Spyware:Cookie/Weborama Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@weborama[2].txt
Spyware:Cookie/Xiti Not disinfected C:\Documents and Settings\office centre\Cookies\office centre@xiti[1].txt
Adware:Adware/SaveNow Not disinfected C:\Program Files\DAEMON Tools\SetupDTSB.exe

dat is het resultaat van de scan. voor zover ik kan zien niets gevaarlijks alleen maar cookies en 1 adware.

Hallo !

Ik heb iets dergelijks al meerdere keren meegemaakt met PC's waarop McAfee was geinstalleerd !

Probeer es een andere virusscanner en zorg dat je modem/router de laatste firmware heeft.

Greetz,

Harry.

ik heb de virusscanner van mcafee al 1 jaar en nog nooit problemen gehad.

het kan wel aan die firmware liggen denk ik, ik update nooit dat soort dingen.

kan iemand uitleg geven hoe ik dit precies moet update, zodat ik zeker weet dat ik het goed doe?

ik heb nu via eigenschappen van deze computer --> apparaatbeheer een update gevonden voor een modem.

Agere Systems AC'97 Modem

en ingestalleerd

voor mijn netwerkverbinding en wireless verbinding heb ik via die manier geen updates gevonden,

Laatst bewerkt:
ik heb windows maar helemaal opnieuw geinstalleerd, tot nu toe heeft dat geholpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan