Laptop start steeds op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Limbo

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
182
Wie kan mij helpen, ik heb een ACER Aspire 1511 laptop. Vanmorgen heb ik op virussen gescand met Norton, hij vond een aantal dingen waaronder ook een Trojan. Mijn systeem moest herstart worden om die Trojan te verwijderen. Nu start mijn systeem niet meer op, steeds flitst er een blauw scherm voorbij met tekst, wat niet te lezen is zo snel gaat dat en dan start hij weer opnieuw op komt dan in een scherm waar ik bv veilige nodus kan kiezen. Als ik veilige nodus kies, start hij ook in veilige nodus op. Wat moet ik nu doen, om weer normaal te kunnen opstarten.

Limbo
 
Ik denk dat je moet proberen de systeem herstel opties te wijzigen zodat je pc (hopelijk) niet meer automatisch herstart, maar op dat moment een foutmelding laat zien.
Met een foutmelding kunnen we iets doen.

Ga naar start / Programma's / Bureau accessoires / Systeemwerkset / Systeemherstel.
Dan naar "instellingen van systeemherstel" / Geavanceerd / Opstart en herstelinstellingen.
Klik op "Instellingen". Haal een vinkje weg bij "De computer automatisch opnieuw starten".

Op het moment van vastlopen, waar hij normaal opnieuw start, krijg je nu een foutmelding.
 
Heb gedaamn wat je zei, heb vinkje weggehaald bij automatisch opstarten.
Als ik nu mijn laptop opstart verchijnt er een heel verhaal nagenooeg bijna alle overgenomen :

Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is. Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven of raadpleeg de fabrikant voor een bijgewerkte versie. Vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor een eventuele BIOS-update. Schakel BIOS geheugenopties zoals caching of shadowing uit.

***STOP: 0x0000007E ( 0x0000005 , 0xF895D400 , 0xF895D0FC)


Wat nu ???

Limbo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan