Laptop startte niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kyrez

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2008
Vandaag startte mijn laptop niet op..Hij ging wel aan zeg maar, maar ik kreeg niet het laad scherm enz. te zien..ik hoorde em alleen zachtjes ratelen en de lampjes waren wel aan.
Na 2 keer proberen deed ie het en heb ik voor systeemherstel gekozen. Ik heb dit weleens eerder gehad, maar dan deed ie het na één keer gewoon weer..

Kan het komen doordat ik mijn ipod vandaag er gewoon uitgetrokken heb zonder em veilig te verwijderen of is er een andere oorzaak?
Heb gister ook WoW geïnstalleerd, maar die had ik er vroeger ookal opstaan..Ik heb de laatste tijd ook elke keer als ik me aanmeld een foutmelding van Catalyst Control Center: Host application reageert niet meer, maar na 2 x programma afsluiten is het opgelost..dus denk niet dat het daar aan ligt..

Kan zijn dat er een bepaalde driver van Catalyst (ATI control center) niet meer werkte.
Via Systeemherstel krijg je dit wel weer op orde, maar het zal wel geen serieus probleem zijn.

Mvg,
Robert

Kan zijn dat er een bepaalde driver van Catalyst (ATI control center) niet meer werkte.
Via Systeemherstel krijg je dit wel weer op orde, maar het zal wel geen serieus probleem zijn.

Mvg,
Robert

Hmm ja, maar ik heb dit wel al een tijdje (dat het CCC die melding aangeeft, elke keer als de computer opgestart is..dus na het aanmeldscherm) en sinds dien heb ik heeeel afentoe dat ie niet wilt opstarten.
Dit vond plaats nadat ik de laatste driver van ATI had geïnstalleerd..

Nu dat je Systeemherstel hebt uitgevoerd krijg je de "CCC reageert niet meer" -melding nog steeds of is die verdwenen?

Je zou kunnen proberen via het hulpprogramma voor systeemconfiguratie het opstarten van CCC te laten annuleren.
Je kunt ook nog downgraden naar een oudere driver of de driver die standaard werd meegeleverd met je installatie CD-rom.

Mvg,
Robert

Nu dat je Systeemherstel hebt uitgevoerd krijg je de "CCC reageert niet meer" -melding nog steeds of is die verdwenen?

Je zou kunnen proberen via het hulpprogramma voor systeemconfiguratie het opstarten van CCC te laten annuleren.
Je kunt ook nog downgraden naar een oudere driver of de driver die standaard werd meegeleverd met je installatie CD-rom.

Mvg,
Robert

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een installatie CD-rom heb gekregen..en ik krijg inderdaad nog steeds die melding.
Hoe kan ik downgraden naar een oudere driver?

Hoe kan ik downgraden naar een oudere driver?

Kijk op de AMD/ATI website, waarschijnlijk staan er wel meerdere driver versies online.
Kijk echter eerst of er een nieuwere versie van je driver beschikbaar is: misschien lost de nieuwe driver alles beter op dan de oudere driver.

Mvg,
Robert

Kijk op de AMD/ATI website, waarschijnlijk staan er wel meerdere driver versies online.
Kijk echter eerst of er een nieuwere versie van je driver beschikbaar is: misschien lost de nieuwe driver alles beter op dan de oudere driver.

Mvg,
Robert

Ik heb net de nieuwste versie gedownload.. :S Maar als ik een oudere versie installeer krijg ik toch te horen dat er al een nieuwere versie is geinstalleerd en het niet kan? Of klopt dat niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan