Laptop stop met afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo ik draai met een laptop muziek in een zaaltje, de laptop staat naast zeer zware speakers
Tijdens het afspelen stopt de laptop er mee soms samen met het berucht blauwe scherm.
Mijn vraag is: Hebben die speakers invloed daar op ??????

MVG Rama
 
Nee, natuurlijk niet... kleine, grote, interne, externe speakers... maarkt niks uit. Je stuurt gewoon een geluidssignaal naar die speakers, dat heeft niks met geheugenproblemen, falende progammatuur of andere vastlopers te maken. Die speakers sturen bovendien geen data retour die problemen zou kunnen geven.

Wat is de exact de melding die je krijgt in het BSOD?
 
De speakers zijn niet aangesloten op de laptop, maar zijn van de zaal
Ik heb mijn eigen speakers aangesloten
De melding weet ik niet dan is de laptop alweer aan het opstarten
Ik zal bij de volgende keer er eens opletten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wat ik bedoelde of het magnetisch veld van die zware speakers problemen kunnen veroorzaken met mijn laptop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt me erg sterk probeer een foto te maken van de bluescreen. of misschien een duidelijke frame uit een filmpje te halen
 
Oke zal ik doen
bedankt voor jullie meedenken ik kom er later nog eens op terug
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oke zal ik doen
bedankt voor jullie meedenken ik kom er later nog eens op terug

Ik kom nog een keer terug op mijn vorige vraag.
Ik heb weer een keer gedraaid en weer het zelfde probleem laptop stopt en krijg een blauw scherm.
Niet zoals ik eerst melde met het beruchte blauwe scherm maar het blauwe scherm van checkdisk
Ik heb het met een tweede computer met windows 7 geprobeerd maar ook daar het zelfde resultaat
Ik speel af met Magic mp3 maker omdat ik dat een fijn programma vind, maar ook onder Windows mediaplayer gebeurt het zelfde :evil:
 
het gebeurt ook op andere computers?
kun je beter beschrijven wat je op het moment aan het doen bent? waar ik eigenlijk een beetje aan denk is dat de geluiskaart stuk zou kunnen zijn als het vooral bij geluiden gebeurt of het licht misschien aan de drivers?
 
Hallo

"de laptop staat naast zeer zware speakers"

Als de laptop staat te dansen op tafel van de trillingen , dan zal de harddisk dit niet echt leuk vinden.

De verkopers van harde schijven dan weer wel....

Controleer eens de status van de harddisk d.m.v. crystaldiskinfo.

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan