Laptop stopt ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwr

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2008
Berichten
263
hallo,
beste allemaal,weet niet of dit het juiste topic is ,anders excuus hiervoor.
het volgende is er aan de hand,heb een nieuwe(2 maand)laptop van een vriend hier die zo van het ene op het andere moment er mee stopt.
zal het beknopt beschrijven:heb gisteren powerpoint geinstalleerd, want de bestanden met pps konden niet worden geopend(vraag op forum gestelt,en opgelost).
alles werkt prima verder,(nog enkele pps bestanden uitgeprobeerd of het goed werkt),en op een bepaald moment komt het logo van acer ervoor,met de melding windows herstellen,fractie later melding ,vaststellen van problemen op computer.
heb hem afgesloten,want niets doet het,opnieuw aangezet zelfde melding,komt dus eerst ook niet de nodige beginschermen etc tegen(boot,f1,f8),maar gelijk deze melding,heb hem zo een uurtje laten gaan,maar helemaal niets.
zie de led van de harde schijf ook niet knipperen,dat hij aan het zoeken of id is,wie heeft hier een verklaring,cq oplossing voor.
voor de goede orde ,het betreft hier een acer travelmate p253-e


bvd mwrv,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Powerpoint is legaal? (ik vrag het maar ;) )
En is de WIndows legaal en welke versie staat erop? (edit: zie dat je de vraag in onderdeel Windows 8 hebt gezet)

Wat heb je verder gedaan?

Doet de batterij het wel en wat doet dat ding als hij aan het stroom zit?

Je zou kunnen kijken of je als admin in kan loggen en dan kijken of je ergens bij kan en hem dan naar fabrieksinstellingen kan terug zetten.

Het lijkt me raar dat hij er opeens mee ophoudt!

En als hij maar 2 maanden oud is...........terug naar de winkel want je hebt garantie!
 
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
 
Laatst bewerkt:
nog niets,

hallo,
antwoord op de vragen,
powerpoint komt van de site van windows,(link van jullie gebruikt).
w8 daar mag ik van aannemen als je een nieuwe koopt ,dat deze legaal is,maar dit is idd wel zo heb ik gecheckt.
heb dus nog het volgende steeds gedaan heb de accu er uitgehad opnetstroom aangesloten,helemaal niets!!!!!!
van netstroom gehaald ,accu weer erin krijg dus weer de zelfde meldingen,en ik kom dus echt niet verder dan dit scherm.
kan dus ook niet in het bootmenu komen ,dus dan lijkt mij fabrieksinstellingen ook moeilijk te benaderen.
heb hem dus nu nog wel een uur op de melding laten draaien,met het idee dat hij die tijd misschien nodig heeft om dit te herstellen,maar niets nada noppes.
dus heb met mijn vriend maar afgesproken om hem naar de desbetreffende winkel terug te brengen.
heb dus ook nog van hem de mededeling gehad dat hij in het begin al wel de melding gaf de computer is niet optimaal,en heeft ook al eens een paar keer vastgezeten,waar hij dus ook mee terug is geweest,maar men hier eigenlijk niets van wil weten.
goed als jullie toch nog een idee hebben ,dan houd ik mij zeer aanbevolen.
kom dus wel terug met het eventuele euvel.

bvd mwrv,
 
@femke98, Puur ter uwe info. In de ander topic waar de TS over begon is in die topic aangegeven powerpointviewer te installeren. Dit is geheel gratis en komt bij MS zelf vandaan.
Ik zou net als Femke al aangaf de laptop terug brengen ivm garantie. Niet zelf verder gaan klooien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan