laptop stuk door videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tesjor

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2010
hallo,

Mijn videokaart van mijn laptop is kapot en kan niet meer hersteld worden. Nu ik probeer via mijn pc.

Ik heb de hard schijf van mijn laptop uitgenomen en gekoppeld aan mijn pc. ik zou graag in mijn documenten openen maar ik kan er nergens bij ( ik vind deze niet terug) Moet er hier een bestand of programma hebben. Ik kan in alles van wat programma's betreft maar niet in mijn documenten.

Er bevinden enkele documenten die ik dringen nodig heb. Kan iemand mij vertellen hoe ik er in geraak.

Dank u op voorhand

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Tesjor, als je jelaptop aandoet, zie dan helemaal geen beeld of toch wel een windowslogo of wat opstart tekst? Zoja, dan zou je kunnen proberen om de laptop in safemode op te starten (bij opstarten F8 ingedrukt houden , en dan kiezen voor safemode). Als je via safemode kunt inloggen, dan moet je gewoon weer bij je documenten kunnen komen. (wel eerst even harde schijf in laptop terugplaatsen).
Groet, Toscana99

Kijk hier, vanaf "Machtigingen voor bestanden, mappen en/of registersleutels wijzigen".
Doe ook de instructie daar van "'TAKE OWNERSHIP' TOEVOEGEN AAN CONTEXTMENU", want bij jou is van toepassing het stuk dat daarna staat: "IS EEN MAP ONTOEGANKELIJK NA HERINSTALLATIE?"

Dus (voor jouw situatie):
a. Eerst Eigenaar worden ("take ownership") van de mappen met documenten waar je nu niet bij kunt.
b. Daarna jezelf alle rechten geven op de mappen met documenten waar je nu niet bij kunt (die je bij a. van eigenaar hebt laten veranderen).

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan