Laptop systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
uit het lukas klamer boekje:
Notebook 'Packard Bell Easynote'

• Processor: Mobile AMD Athlon XP2000+
    Intern geheugen: 256mb DDR Ram
    Harde schijf: 30 GB
    2nd level cache geheugen: 256Kb
    DVD Combo: 8x DVD/24x10x25 CD-RW
    Flash memory cardreader: 4 in 1 (SD/MMC/MS/SM)
    Video: 32MB DDR shared + tv-out
    Sound: Soundblaster Compatible
    Muis: touchpad
    Aansluitingen / sloten: 1x type II, 4x USB2.0, IEEE 1394/firewire, externe monitor aansluiting, Kensington Lock
    Netwerk: 10/100 LAN
    Besturing: MS Windows XP Home Edition NL
    Software: o.a. Word 2002, NAV 2003 NL, NIS 2003 NL
    14" TFT
    Li-ion accu
    MS Zoo Tycoon, Power DVD 4.0 NL, Record Now DX
    Garantie: 1 jaar pickup & return
    Prijs: € 899,-

wat vinden jullie hier van? tis laptop voor mn zus, ze moet daarop werken voor school en wat muziek luisteren enzo...
goed of niet?

wat voor schoolwerk ? alleen office of zwaardere dingen..En muziek gewoon mp3z.. Alleen office en en muziek heb je aan pentium 1 laptop al zat.

Geplaatst door _CompuFreaky_
wat voor schoolwerk ? alleen office of zwaardere dingen..En muziek gewoon mp3z.. Alleen office en en muziek heb je aan pentium 1 laptop al zat.
mja, veel typwerk enzo en gewone mp3's jah...

Hee,

Helaas is de prijs die je noemt de prijs zonder btw, de echte prijs licht dus boven de 1000 euro, en is het systeem eigenlijk helemaal niet zo goedkoop.

succes

Geplaatst door uitte
Hee,

Helaas is de prijs die je noemt de prijs zonder btw, de echte prijs licht dus boven de 1000 euro, en is het systeem eigenlijk helemaal niet zo goedkoop.

succes
btw maakt nix uit :)
het gaat me er dus om, of het een goed systeem is of niet

Tja, het blijft Packard Bell. Ooit zal die 256MB niet genoeg zijn en dan wordt het een dure zaak om uit te breiden.

Tja, het blijft Packard Bell. Ooit zal die 256MB niet genoeg zijn en dan wordt het een dure zaak om uit te breiden.

Als ik me niet vergis is notebook geheugen altijd duurder ? dan normaal geheugen.

Uiteraard, maar Packard Bell-geheugen is dan nóg eens duurder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan