Laptop te warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin128

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2008
Heyhey ik heb in december een laptop gekocht een ACER, Aspire 6930

En mijn temparaturen zijn:

Voltage CPU : 1.36 V
ACPI Thermal Zone : 47 °C
:
Processor : Thermal Diode
Intel Core 2 Duo Mobile (Core 1) : 60 °C
Intel Core 2 Duo Mobile (Core 2) : 61 °C
:
NVIDIA GeForce 9300M GS : nVidia Driver
GPU Temperature : 50 °C
:
Harde Schijfmonitoring : S.M.A.R.T
Harde Schijf Hitachi HTS543232L9A300 : 44 °C
Harde Schijf Hitachi HTS543232L9A300 : 31 °C

Als ik een spel speelt kan dit oplopen tot 70-80 graden... een spel zoals Call of duty 4... Zijn dit te hoge temparaturen?

Intel Core 2 Duo Mobile (Core 1) : 80 °C
Intel Core 2 Duo Mobile (Core 2) : 79 °C

Laatst bewerkt:
Ik zou in dit geval stoppen met CoD4. Want o.a. laptops zijn niet geschikt voor games. Ondanks dat sommige er wel op draaien.

Iedergeval.. Laptop van onderen voelt niet zo warm aan... Ook loopt alles perfect... En waarom zijn laptops niet geschikt voor games? Alle eisen voldoen eraan en nog heb ik alles op Low staan zodat ut niet te zwaar word.... Ook ben ik niet vaak thuis en zou ik wel ff willen gamen bij vrienden... -_- dus waarom niet...

Laatst bewerkt:
80 graden is volgens mij wel bijna het limiet. Verbaast me eigenlijk dat ie nog niet spontaan vanwege de hitte is uitgevallen.

Dankje voor je snelle reactie :thumb:

Maaruh, hij maakt niet veel geluid hij is nog nooit uitgevallen er zijn nog nooit problemen opgedaan... Maaruh ik denk dat het met stof te maken heeft eerlijk gezegd. In ut begin werd tie nooit warm. Dus ik denk dat ik hem laat wegbrengen om me laptop schoon te laten maken en ik zal mijn gaming beperken. :evil:

Nou ik heb hem in december 2008 gekocht ;p En ik heb net gekeken hij is 40/50 gradne nu ik ben naar beneden gegaan ;p

Ik heb zelf een acer 5684 en daar game is ook redelijk op. Weet wel, niet de beste (meer) en oud en dat laptops niet zijn gemaakt om te gamen, maar ik heb mijn temperatuur een keer opgejaagd tot 94 graden... Toen begon het ook een beetje raar te ruiken hor maar hij bleef het gewoon doen. Heb ik de onderkant even los geschroefd en toen bleek dus dat de ventilator helemaal stampvol met stof zat. Heb die leeg geblazen et voila, hij was weer koud:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan