Laptop Toetsenbord Kleverig

Status
Niet open voor verdere reacties.

autotrein

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo,
Ik had een kraam op koninnedag en verkocht er dus spullen , ik had ook men laptop mee om nog wat extra's te laten zien, iemand gooide er perongelijk Golden Power overheen en nou plakt mijn toetsenbord en een paar toetsen die doen het langaam omdat het ook van binnen plakt, Hoe kan ik die toetsen van binne wasse? Kan ik ze gewoon lostrekken of moet ik iets met schroefjes losmaken? Het is een Hp Laptop

Alvast Bedankt:thumb:

Je kunt de knopjes allen voorzichtig losmaken met een platte schroevendraaier. Maak vantevoren een duidelijke foto van de indeling.

Wassen van de knopjes kun je gewoon doen in warm water en een sopje.

gewoon de schroevendraaier onder de toetsjes doen en dan lostrekken?

Zou ik even NIET doen! De truc van Dillon werkt op een normaal "huis-tuin en keuken" toetsenbord, maar bijvoorbeeld niet op een Tosh! Heb ik zojuist (tot mijn grote schande) ondervonden... ik had een beetje "plakkende" Alt toets op mijn Tosh (Satellite Pro) en las de tip van Dillon, dus zette even, uiterst voorzichtig, een horlogemakers schroevendraaiertje onder de toets... en deze brak meteen af......
Tip: bel even met HPen vraag hoe (en of) je de toetsen kunt verwijderen.......

Laatst bewerkt:
Ik heb een hp laptop en ik heb het net geprobeert en het leukte gewoon

OK.... leve HP zou ik bijna (tegen m'n zin) zeggen.... Hoop dat het lukt, wens je in ieder geval veel succes! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan