Laptop toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

symen1

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2009
Hallo,

Na enig gepruts had ik een laptop waarvan de ventilator kapot was gerepareerd.

Helaas kwam bij het herbouwen een nachtmerrie voor. De klip van het toetsenbord is afgebroken. Ook zijn de contactpunten van de kabel afgesleten.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft en mij kan helpen? De kabel van het toetsenbord moet een stukje gestript worden en een manier om de kabel opnieuw aan te sluiten op de connector waarvan de holder is afgebroken.

Het makkelijkste is een (draadloos) USB-toetsenbord.

Een USB keyboard meeslepen als je een laptop hebt ? Lekker antwoord.....

Ik denk dat het makkelijker is even een nieuw toetsenbordje te bestellen.

Dank voor de tip. Helaas is het probleem groter door de afgebroken connector.

Total loss helaas

Hallo

"Dank voor de tip. Helaas is het probleem groter door de afgebroken connector."

Dergelijke connectoren zij niet echt moeilijk om te vervangen ...

Uiteraard dien je hiervoor het nodige s.m.d. soldeer/desoldeermateriaal en ervaring te bezitten...

Hoe veel deze connector kost is een groot ??? --> geen vermelding merk/typenr/etc ... (rudimentaire info om een deftig antwoord te kunnen geven ..)

Mocht de printplaat echter ook beschadigd zijn , zal er uiteraard het nodige "fingerspitzengefuhl" nodig zijn ... die niet onoverkomelijk is voor iemand die weet met wat hij bezig is ...

Een paar duidelijke foto's ... vermelding merk/typenr , etc ... laptop hadden uiteraard al lang veel meer/eenduidige info voor u opgeleverd ...

"Total loss helaas " --> geen nuttige info ... geen nuttige feedback ... zo goed als zeker verkeerde conclusie ...

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan