laptop uitbreiden naar tv

• Onderwerp starter Onderwerp starter Carp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Beste lezers,

Met behulp van een vga kabel wil ik mijn laptop aansluiten op de pc ingang van de televisie. Echter de tv, een Samsung LE40M8, Geeft de melding dat dit niet ondersteund wordt. Ik vind dit erg vreemd omdat ik volgens mij precies doe wat de bedoeling is. In de laptop zit een GeForce8400M GS, de computer weet zelfs ook dat ik een Samsung heb aangesloten. In de manual van de tv kan ik niets vinden. Is dit dan totaal onmogelijk? Of doe ik wat verkeerd?

Met vriendelijke groet,
Casper La Grouw

Beste lezers,

Met behulp van een vga kabel wil ik mijn laptop aansluiten op de pc ingang van de televisie. Echter de tv, een Samsung LE40M8, Geeft de melding dat dit niet ondersteund wordt. Ik vind dit erg vreemd omdat ik volgens mij precies doe wat de bedoeling is. In de laptop zit een GeForce8400M GS, de computer weet zelfs ook dat ik een Samsung heb aangesloten. In de manual van de tv kan ik niets vinden. Is dit dan totaal onmogelijk? Of doe ik wat verkeerd?

Met vriendelijke groet,
Casper La Grouw

De tv geeft een melding dat je laptop het niet ondersteund?
beetje apart, welk soort stekker aansluiting gebruik je?

Dat ligt aan de resolutie die ingesteld staat.
Je moet een resolutie kiezen die je tv ondersteund. De resoluties die ondersteund worden staan zeer waarschijnlijk in de handleiding.

De tv geeft een melding dat je laptop het niet ondersteund?
beetje apart, welk soort stekker aansluiting gebruik je?
Nee de tv geeft aan dat de tv het inkomende signaal niet ondersteund.

Dat ligt aan de resolutie die ingesteld staat.
Je moet een resolutie kiezen die je tv ondersteund. De resoluties die ondersteund worden staan zeer waarschijnlijk in de handleiding.

Nee de tv geeft aan dat de tv het inkomende signaal niet ondersteund.

nouw doorzoeken dan, of gebruik google (daar staat zowat heel de wereld op;))

Danke sehr! Nog een laatste vraagje. Is het ook mogelijk om alleen de tv te gebruiken als scherm, want nu moet beide schermen aanstaan. Wanneer ik overschakel dan verandert de resolutie blijkbaar weer zodat het niet ondersteund wordt door de tv.

Danke sehr! Nog een laatste vraagje. Is het ook mogelijk om alleen de tv te gebruiken als scherm, want nu moet beide schermen aanstaan. Wanneer ik overschakel dan verandert de resolutie blijkbaar weer zodat het niet ondersteund wordt door de tv.

Dat is mogelijk.

Je moet zelf even kijken of je er uit komt want ik weet niet precies waar het zit.

Als je tv op je laptop is aangesloten moet je naar je bureaublad gaan en met je rechter muisknop op een leeg gedeelte klikken. Dan klik je op eigenschappen -> Instellingen.
Dan kan je als het goed is daar 1 monitor uitschakelen. Misschien staat het bij geavanceerd, als het niet lukt dan moet je maar even een screenshots maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan