laptop upgraden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cpu nerd

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2007
hoi allemaal, is er mischien kans dat ik mijn laptop een hp pavillion dv9000ea kan upgraden ? daarmee bedoel ik mijn videokaart en mijn kloksnelheid ?

Specificaties:

-Fabrikant:Hewlett-Packard
-Model:HP Pavillion dv9000(RY707EA#UUG)
-Classificatie:4.5 windows prestatie index ( wist niet zkr of ik het erbij moest zetten)
-Processor:Intel(R) Core(TM) 2 cpu T5600@1.83ghz 1.83Ghz
-Geheugen: (RAM) 2046 MB
-Type computer: 32-bits computersysteem
-GRAKA: nvidia geforce go 7600, integrated RAMDAC. Totaal geheugen 776MB

zo is dit genoeg om te weten of ik kan upgraden?

M.V.G

Hoi,

Denk dat daar weinig kans voor is,videokaart zit op je moederbord gebakken dus die kan je al niet up-graden.
Maar wat wil je met het notebook gaan doen?

Modag

Ik zou er de iets zwaardere spellen zoals crysis en ut3 op een hogere schermmresolutie willen spelen,niet dat alle video instellingen van de spellen op het allerhoogst moeten staan, maar dat ik toch nog van de graphics kan genieten, snap je?:) ik speel nu ut 3 demo op een schermresolutie van 1024*768 pixels en alles op medium, het speelt vrij goed, maar het zou toch mooier zijn alles ik het kon spelen op max setings, 1440*900 pixels

bedankt voor de snelle reactie allesinds

Dan kan ik je nu al mededelen dat je kansje maakt met de alienware laptops (vanaf 5000 dollar) want crysis heeft aan een 8800GTX net genoeg om smooth te kunnen draaien, en die zit nog lang niet in een laptop dus...

Dan kan ik je nu al mededelen dat je kansje maakt met de alienware laptops (vanaf 5000 dollar) want crysis heeft aan een 8800GTX net genoeg om smooth te kunnen draaien, en die zit nog lang niet in een laptop dus...

hoe kom jij daar bij dan?
ik heb crysis en draai die met gemak op een 7600gt en met behoorlijke resolutie ook nog
dit spel is niets meer dan een hype

Laatst bewerkt:
@ virtuosa

Ik denk toch dat een 7600gt veel beter is dan een "GO" 7600
videokaart is al onmogelijk, heb ik gelezen. Maar mijn kloksnelheid? Kan ik die mischien niet upgraden ?

Snellere processor zou in theorie je kloksnelheid verhogen, maar met de rest van de hardware is de prestatie-winst te verwaarlozen.

oke dus ik kan ze niet upgraden? mmm dan maar sparen voor een goeie desktop of een laptop die je zelf kunt aanpassen en zelfs upgraden naarmate hij ouder word.:rolleyes:

Bestaan er zo laptops die je kunt uibreiden?

Die zal niet eenvoudig te vinden zijn...
Alle laptops hebben onboard video, dus

je zult wel gelijk hebben:) Dan maar sparen voor een desktop:thumb:

Bedankt voor de reacties:cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan