Laptop valt continu uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Angie78

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2014
Laptop wordt heel warm, en na 10 minuten valt ie uit.
Laten afkoelen en opnieuw opstarten lukt,........ voor 10 minuten.
Is nu mijn ventilator stuk?
Of kan er ook heel iets anders aan de hand zijn.

Laptop was bezig met systeem recovery, maar kan het net niet halen, doordat ie dus uitvalt.

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat dit een hitte probleem is? Gebeurd dit ook als je 10 minuten in de bios zit?

Toen mijn laptop nog gewoon werkte, voordat ik een systeem recovery ging doen, werkte hij gewoon, maar ook toen viel ie na 10/15 minuten uit.
Zit nu in het main menu van de bios setup utility.
Nu laat ik em gewoon ff staan zonder iets te doen.

En stel dat ie nu niet uitgaat??

(Mss stel ik domme vragen, maar heb nie veel verstand van pc/laptop's)

Inmiddels 30 minuten in de bios, en,..... hij is nog steeds niet uitgevallen.
Maar nu?
Weet niet wat ik nu moet doen. Gewoon opstarten lukt niet meer.
Kom meteen in een scherm waar hij een systeem recovery wil doen, maar dan valt ie dus wel uit.
Maar dan moet ik zeker mijn vraag ergens anders stellen ??

De systeemrecovery schijnt zo te horen het probleem te zijn, ergens blijft hij als het ware hangen waardoor voor langere tijd de cpu 100% belast is.
Is het een recovery naar fabrieksinstellingen of een "gewoon" herstelpunt?
Toen mijn laptop nog gewoon werkte, voordat ik een systeem recovery ging doen, werkte hij gewoon, maar ook toen viel ie na 10/15 minuten uit.
Ik zie nu dat je toch het probleem al eerder had, vandaar dat je die systemrecovery wilde doen, hij werkte dus in feite niet gewoon.
Of je hebt een hardwareprobleem (je laptop van binnen ontstoffen enz.) of je hebt een proces ertussen dat constant 100% cpu gebruikt.
Controleer onder taakbeheer (tab processen) welk proces hier evt.verantwoordelijk voor is.
Hoe oud is de laptop?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan