laptop valt na minste of geringste uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben94

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
hoi
heb omdat mijn pa een andere laptop kocht, zijn oudje overgenomen (heb ik al een jaar hoor)
dat ding deed het nooit goed eigenlijk. als je GTA2 ging spelen, hield ie er na 5 min mee op. PATS, en uit. onderkant best warm/heet, al met ventilatoren geprobeerd ed, maar als je kleine dingetjes doet stopt ie, en na een kwartier start ie weer op.
maar, als je Word gebruikt (waar ik m dus eigenlijk alleen nog maar voor kan gebruiken), kan je uren hem gebruiken.
omdat er nog wat dingetjes op de hdd staan mag ik de laptop nog niet openschroeven, ik heb de stopzuiger al achterop de koeleruitgang gezet, geen succes.
Iemand een idee?

Je zal toch de laptop even moeten openschroefen en schoon moeten maken. Want dan wordt het gewoon te warm. Meestal staat er wel een handleiding voor op het internet.

Naja, ligt eraan wat voor een laptop het is. De ene laptop moet je eerst het toetsenbord los maken voor je de rest kan los maken. En bij de andere kan je gewoon de hele onderplaat er in 1x uit halen.

Of je verteld even wat voor laptop je hebt. Er zijn hier genoeg wie weten hoe jou merk los moet

Hallo

Of je blokkeerd de c.p.u. fan mechanisch d.m.v. een oorstokje o.i.d. en blaast d.m.v. luchtdruk (compressor) even de aanzuigopeningen vrij (liefst in tegenovergestelde richting v/d normale airflow)...

Peter

zo, om er even op terug te komen.
laptop is geback-upt. ded naam van de laptop is een cybermaxx RAM2000
is al 5 jaar oud, maar valt dus uit. (zelfs bij GTA1, rollercoaster, maar niet bij winxp pinball)
wil hem ff schoonmaken, en hoe haal ik m uit elkaar?
schroeven los en met een tandenborsteltje? of iets anders?
en, als ik m openmaak, maak ik dan niet iets kapot? (bijv. iets dat los in de laptop zit dat er uit kan vallen)??
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan