Laptop valt steeds uir

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn0012

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2004
Berichten
22
Heey allemaal.

Ik heb een laptop, nog geen jaar oud. Als deze aanstaat word hij heel warm, dat is redelijk normaal. Maar als hij op gegeven moment zo warm is, dan valt hij spontaan uit. De ventilator draaid gewoon als de laptop aanstaat, en deze heeft genoeg lucht toevoer. wie weet waarom hij uit kan vallen? of wat ik eraan kan doen? Virus scannen haald ook niks uit:( alvast bedankt!:thumb:
 
is hij niet erg stoffig van binnen? Computers trekken namelijk veel stof aan.
 
Een vriend van me heeft het zelfde gehad... heeft iets creatief uitgeprobeerd dat ook echt werkt, Kan je koelelementen die je gebruikt om te gaan winkelen en ding onder tussen koel te houden? leg die er eens onder en probeer nog eens....
Maar idd, er staat nog garantie op (2 jaar zelfs, nieuwe Wet: Elk produckt in europa moet 2 jaar garantie hebben (wet vankracht op 1/1/2005))
 
Geplaatst door wynand
Een vriend van me heeft het zelfde gehad... heeft iets creatief uitgeprobeerd dat ook echt werkt, Kan je koelelementen die je gebruikt om te gaan winkelen en ding onder tussen koel te houden? leg die er eens onder en probeer nog eens....
Maar idd, er staat nog garantie op (2 jaar zelfs, nieuwe Wet: Elk produckt in europa moet 2 jaar garantie hebben (wet vankracht op 1/1/2005))
ja ja ;) loop je over straat met 1 tas voor je laptop en 1 koelbox om je koel elementen koel te houden:confused:. Lijkt me dus een beetje een *PIEP* oplossing.

Gewoon terug gaan naar de winkel. En zet hem daar aan en ga wat 'zware' dingen doen met je computer zodat hij goed warm kan worden.
 
ja ja loop je over straat met 1 tas voor je laptop en 1 koelbox om je koel elementen koel te houden. Lijkt me dus een beetje een *PIEP* oplossing.
wel als hij niet verplaatst wordt he :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan