Laptop valt uit door hitte!! Wat nu??

Status
Niet open voor verdere reacties.

MoesCh

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2008
hey,

My laptop valt steeds uit als de temperatuur van de HD meer dan 45 wordt!! Ik heb de cooling goed schoongeaakt maar dat helpt niet..

Hij houdt het een paar uur wel vol, maar daarna gaat ie uit en krijg zo een blauwe scherm, daarna start ie gewoon weer opnieuw vanzelf...

Wat moet ik doen??

ik heb SpeedFan.. ik weet niet of ie helemaal betrouwbaar is..

het enige wat ik op dit moment kan aflezen is het volgende:

HD0: 43
Core 0: 47

Oh jawel, maar je moet kennelijk nog 2 minuten wachten voor ik me bericht heb getypt :P

Bij een desktop pc kan je in de bios instellen op welke temperatuur van de processor de pc uitschakeld en of hij uberhaupt uitschakeld.
Ik weet niet of het bij laptops ook zo is maar dan zou ik daar eens kijken, en het dan verhogen of uitzetten (waar je je zelf veilig bij voelt). Controleer ff op internet hoe warm je processor max. mag worden vul dat in als max (iets eronder), als je het niet uit wilt zetten.

Hoi,

Draai is een programmatje van het met hd, om je hd te testen want waarom wordt hij zo warm misschien is er wel wat anders aan de hand.

Modag

Oh gaat het om je hd... maar van je hd valt hij niet uit volgens mij, dat doet hij alleen met je processor dacht ik, kijk je processor temps eens na op zo'n moment.

Hoi,

Draai is een programmatje van het met hd, om je hd te testen want waarom wordt hij zo warm misschien is er wel wat anders aan de hand.

Modag

Hoe doe ik dit?? Hij valt soms ook bij een graad of 41 van de harddisk al uit.. kei wazig..:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan