laptop valt uit op accu

Status
Niet open voor verdere reacties.

tme08

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 feb 2011
Berichten
3
Hallo, ik zit met een irritant probleem.
Wanneer ik mijn laptop opstart op de accu, valt mijn scherm uit net na de progressbar die windows laat zien om windows op te starten. Alles blijft nog draaien, alle ledjes branden nog, maar ik zie niets op mijn scherm.
Dit probleem heb ik ook wanneer ik mijn laptop opstart op netstroom, en dan plots de stekker uittrekt. Dan valt het scherm meteen weg. Ook hier blijft alles nog draaien en de ledjes blijven branden.
IK had dan mijn laptop naar HP opgestuurd die er een nieuwe harddisk heeft ingestoken.
nu heb ik mijn laptop terug en heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Iemand een oplossing? want ik wil mezelf weer niet in kosten steken en ik wil mn laptop niet weer 3 maanden kwijt zijn.

alvast bedankt
 
toch een nieuwe accu denk ik. ik ben erg positief over batteryupgrade.com pas een accu voor mijn medion s2210 gehaalt maar hoe oud is je laptop?
leveringstijd was wel 3 weken :p
 
toch een nieuwe accu denk ik. ik ben erg positief over batteryupgrade.com pas een accu voor mijn medion s2210 gehaalt maar hoe oud is je laptop?
leveringstijd was wel 3 weken :p

dank je voor de reactie.

Mijn laptop is 2,5 jaar oud. Maar ik had een nieuwe accu gekocht en dat ging 2 maand goed. dus ik weet niet goed of zoiets aan de accu kan liggen dan, omdat het eerst wel goed heeft gewerkt.
 
was het ineens zo?
wat is het voltage van de accu?
ik kon het altijd zien in ubuntu en als deze onder de 13 volt kwam had ik dezelfde verschijnselen.
 
was het ineens zo?
wat is het voltage van de accu?
ik kon het altijd zien in ubuntu en als deze onder de 13 volt kwam had ik dezelfde verschijnselen.

het was van de ene dag op de andere ineens.
de batterij is net dezelfde als diegene die vooraf in de laptop zat.
op de batterij staat : 10,8V en 55 Wh.
misschien kan ik is even zoeken naar een prog die de geleverde stroom kan weergeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan