Laptop valt uit zonder stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

John93

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2014
Goedendag,

Sinds kort heb ik een nieuwe laptop aangeschaft, echter was er meteen een probleem dat mijn laptop uitviel zonder stroom.
Ik had gedacht dat dit aan de batterij lag, maar ben er gisteren achter gekomen dat dit niet het geval is.
Wanneer ik mijn scherm dicht sla, en dan de steker er uit haalt blijft de lampjes knipperen, maar wanneer ik het scherm open klapt valt deze direct weer uit.
Eigenlijk had ik hem toen ik hem binnenkreeg direct moeten terug verzenden maar dit was niet mogelijk i.v.m. werk en school.

Wat zou het probleem hier kunnen zijn?

m.v.g, John

Wat heb je bij energiebeheer ingevuld bij gedrag sluiten klep?
Moet hij in de slaapstand gaan of niet?
Moet hij afsluiten?
Kijk eens wat je met deze opties kunt bereiken om dit probleem op te lossen.

Goedendag,

Het zou niet aan mijn instellingen kunnen liggen, maar heb toch gekeken hij staat op slaapstand.
Maar dit gebeurd ook bij de logo van toshiba en zonder stroom gaat hij zelf niet aan.
Sorry, dit was ik vergeten om er bij te melden,

maar het zou simpel weg niet kunnen dat het iets met de software te maken zou hebben, omdat hij niet aan gaat zonder netstroom
m.v.g,, John

Omdat die bijna nieuw is, terug naar de winkel en niet zelf lopen kl***en.
Dat ijkt mij het beste. Ook omdat hij zonder stroom niet eens aangaat.
Ik zeg terug naar de winkel!

Zelf dacht ik er ook aan dat je de klep sluit, de laptop ook uit gaat, dan kan je zo instellen.
Maar ik lees dat dat niet het geval is.

Hallo

Met deze symptomen --> garantie claimen.

Jammerlijk genoeg slechts vermelding " nieuwe laptop " , en geen korrekt merk/typenr ...

Peter

Goedendag,

Bedankt dat zou ik eens doen.
Weet iemand toevallig hoelang het maximaal zou kunnen duren voordat ik hem terug heb,
heb hem over 3 weken nodig voor mijn studie.

m.v.g, John

3 weken is kort dag.
Ik zou gisteren nog gaan als ik jou was.
Hij moet toch weg, dus doe het direct. Wellicht kunnen ze je iets meer vertellen over de duur.

Hallo

In een eerder reply ---> "Jammerlijk genoeg slechts vermelding " nieuwe laptop " , en geen korrekt merk/typenr ..."

Geen antwoord hierop.

"Weet iemand toevallig hoelang het maximaal zou kunnen duren voordat ik hem terug heb,"

Is uiteraard afhangkelijk v/h onbekende merk , alsook aankoop webwinkel/lokale winkel , of site fabrikant ???

3 weken is wel kort om uw laptop terug hersteld te krijgen.

Peter

goedendag,

het gaat hier om een toshiba -> satellite C50-a-1g6 gekocht bij bol.com

m.v.g, John

Hoe langer je wacht, hoe langer het duurt eer hij gemaakt is of dat het euvel verholpen is.
;)

Goedendag,

Sorry voor de later reactie, op dit moment te druk om te kijken op het forum.
Mijn laptop is richting de fabriek.

m.v.g, John

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan