Laptop valt uit.

• Onderwerp starter Onderwerp starter dnni
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het trouwens maar 1 cd?
dan lijkt het mij dat het gewoon de installatie-cd is van vista...

bij het opstarten heb je eigenlijk gewoon al eens geprobeert met alt+f10 en zou je ook moeten uitkomen op erecovery...

Ik snap eigenlijk niet goed wat je wilt doen hoor met die ene cd :S
de bestanden van op die cd op de hdd zetten en dan nog eens opnieuw branden op een andere cd?
wel moest het dat zijn, verifier die cd dan ook
(in nero is dat gewoon een vinkje)

het is 1 dvd niet 1 cd ik kon kiezen bij het branden van een back up of ik 6 cd's wilde gebruiken of 1 dvd vandaar. maar hij wilt ook niet wat er op de dvd al staat op de pc zetten omdat het blijkbaar beschadigd is :/

wel ja het zou misschien inderdaad goed kunnen dat die dvd beschadigd is...

heb je op je laptop dan al eens alt+f10 uitgevoerd?
zou echt moeten lukken en is hetzelfde als met de recovery dvd alleen kan je dan niet verwisselen van talen zoals ik eens nodig heb gehad :D

Ja dat lukt dus helemaal niet alt f10 dan doet hij niks. en darna geeftie aan:

ntldr is missing

nja dan zou ik gewoon eens naar acer bellen morgen maar ik ga allesinds nu gaan slapen ;)
morgen nl nog een examen:evil:

Het is me gelukt yeey :D ik dank jou Jelpot voor alle informatie enso en hierbij sluit ik dit topic!

wel graag gedaan dan :thumb:;)

blij dat er iemand nog eens zo enthousiast is :D

Hoe heb je het dan kunnen oplossen?

nou ik was heel erg stom maar uiteindelijk werkte de alt f5 dus wel en heb een recovery via de laptop zelf gedaan ipv. via de cd (A) niet echt slim maargoed ;)

ooh bij jou was het dan alt+f5 ofwat :P
wel raar dat acer dat verandert altijd...

kunne ze het nog ingewikkelder maken :D

maar ja, goed dat het is opgelost!

Ja ik dacht ook altijd alt f10 maar een vriend van me zei misschien moet je eens f5 uitproberen en die werkte wel haha vandaar dus ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan