laptop van Medion

Status
Niet open voor verdere reacties.

lamhoang

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Hallo iedereen, ik heb zojust een laptop van Medion, MD 9783, van een kennis gekregen ( niet zomaar hoor want hij is defect, de HDD is stuk ), na het monteren van een nieuwe HDD en systeem laten booten op CD station met de CD van XP pro maar hj vraagt steeds naar een opstartdiskette, wat heb ik niet goed gedaan ? omdat de laptop al lang geleden gekocht is heeft hij de originele Recovery CD ook niet meer.

dat heb ik ook al gedaan , net zoals ik hierboven ook beschreef maar het help niet

Ga eens bij Medion langs op hun site,misschien dat erdaar een oplossing voor is

ook al geweest maar kan niks vinden, ook gemaild maar krijg geen antwoord

Ik voer het in bij Medion,maar krijg geen doorgang,als Nr goed is krijg je zo alle gegevens,en drivers ervoor

Hoi Bandit,

Op het serienr. kreeg ik ook "onbekend" maar op het type MD9783 krijg je het hele spul te zien.

Greetz,

Harry.

Goede morgen, dat klopt. Bij een laptop van Medion hoef je alleen maar het typenr. in te vullen, op serienr. pakt het niet.Daar kan ik heleboel drivers vinden maar het werkt niet bij een lege , nieuwe HDD

Dus als je opstart van af cdrom,dan kom je niet in de XP setup....Vreemd is die wel opstartbaar?
ER zit een diskette station in?want daar vraagt het naar.

er zit geen diskette station bij de laptop. Ik heb vandaag een cd van een collega , die heeft ook een laptop van Medion en ook net zo oud. Deze keer wil het wel opstarten maar na een minuut zegt het dan dat het geen gegevens op de HDD kan vinden ( het is een nieuwe HDD ) en houd die mee op.

Ja en vooraf met die cd wel eerst de HD geformateerd.?

Je kan dus wel opstarten van cd rom ,dan kan je er ook XP er opzetten als je een orginele XP cd hebt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan