Hallo iedereen.
Mijn laptop word tegenwoordig veels te warm. Dan begint hij maar een hoop te blazen en krijg ik het gevoel dat ik er wel een eitje op kan bakken. (Zeker als ik World of Warcraft aan het spelen ben voor een tijdje).
Systeem:
Asus notebook F50SL series
Processor: Intel Core 2 Duo CPU T5850 @ 2.16Ghz 2.17 Ghz
RAM geheugen: 3GB
Videokaart: Ati RADEON HD 4570 512mb
De computer temperatuur schommelt tussen de 70-90 graden als ik World of warcraft speel. Voorheen was dit niet zo, zat ik aan een max van 54 graden.
Nu was er nog iets wat mij heel erg opviel was dat mijn CPU gebruik 100% was.. En toen ik ging snuffelen in mijn processen kwam ik deze tegen die ik toch wel erg vreemd vond:
Image naam: Niet actieve systeemprocessen
Gebruikersnaam: SYSTEEM
CPU: 20~44
Geheugen (privéwerkset): 24kb
Beschrijving: Percentage tijd dat de processor niet actief is
Wat is dit? Hij neemt 20~44% van mijn CPU in beslag, en daardoor zegt mijn CPU dat hij op 100% is, ik kan dit process ook niet uitzetten!
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt.
Mijn laptop word tegenwoordig veels te warm. Dan begint hij maar een hoop te blazen en krijg ik het gevoel dat ik er wel een eitje op kan bakken. (Zeker als ik World of Warcraft aan het spelen ben voor een tijdje).
Systeem:
Asus notebook F50SL series
Processor: Intel Core 2 Duo CPU T5850 @ 2.16Ghz 2.17 Ghz
RAM geheugen: 3GB
Videokaart: Ati RADEON HD 4570 512mb
De computer temperatuur schommelt tussen de 70-90 graden als ik World of warcraft speel. Voorheen was dit niet zo, zat ik aan een max van 54 graden.
Nu was er nog iets wat mij heel erg opviel was dat mijn CPU gebruik 100% was.. En toen ik ging snuffelen in mijn processen kwam ik deze tegen die ik toch wel erg vreemd vond:
Image naam: Niet actieve systeemprocessen
Gebruikersnaam: SYSTEEM
CPU: 20~44
Geheugen (privéwerkset): 24kb
Beschrijving: Percentage tijd dat de processor niet actief is
Wat is dit? Hij neemt 20~44% van mijn CPU in beslag, en daardoor zegt mijn CPU dat hij op 100% is, ik kan dit process ook niet uitzetten!
Kan iemand mij misschien helpen?
Alvast bedankt.