Laptop ventilator kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

geordieke

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
346
hallo ik wou van den morgend mijn laptop opstarten bij het opdtarten slaagd nooit mijn fan aan omdat hij heel koel is maar normaal slaacht hij aan als ik een spel speel dus ik speelde dat spel ik hoorde nog altijd mijn ventilator niet ik werdt een beetje ongerust dus ik speelde een helf uur voort en mijn ventilator schoot nog niet aan en mijn temp waaren aardig hoog aan het worden:( ik haalde de ventilator er uit ik zet er wat volt op maar er gebeurt niets dus mijn ventilator is stuck hoe kan dat nu ??
ik heb een SUNON MagLev ZB0509PHV1-6A
alvast bedankt:)
 
Je hebt gewoon garantie. Dus moet je terug naar de winkel waar de laptop hebt gekocht.

Je leeft in Belgie zie ik, dus je zal daar de laptop ook wel gekocht hebben. Ik ken de Belgische regels niet precies. De europese wetgeving is helder: je hebt gewoon 2 jaar garantie. (europese wetgeving gaat voor op belgische wetgeving)

http://www.dealerinfo.nl/2002/203/wet.htm

edit:
1 groot probleem: je hebt zelf je laptop opengemaakt. Waarom?
Dan nog is het geen reden dat garantie niet gaat gelden, maar je maakt het jezelf wel lastig.
 
Laatst bewerkt:
ik heb laptop open gemaakt achter dat de ventilator kapot was
maar ik heb al iets gedaan ik heb een grote heatsink met goede fan op gpu en cpu gezet dus hij is 5 grade koeler dan er voor :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan