Laptop verlaagt GPU automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

dionikink

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2009
Hallo,

In een van mijn vorige vragen heeft iemand mij verteld dat mijn laptop (blijkbaar) mijn GPU verlaagd als ik 'm niet aan het opladen ben. Ik begin dit onderhand toch wel redelijk vervelend te vinden, aangezien ik om te gamen mijn laptop constant moet opladen.

Weet iemand een manier om mijn laptop zo in te stellen dat ie m'n GPU speed niet automatisch verlaagt?

Bij voorbaat dank,
Dion

Topic verplaatst naar sectie laptops(aankoop).

Succes met je vraag.

Laatst bewerkt:
Hoi !

Start - configuratiescherm - energiebeheer.

Kies daar voor: Hoge prestatie's.

Greetz,

Harry.

Wel verkort je zo de levensduur van je accu, aangezien deze veel warmer zal worden bij een snellere ontlading. Dus misschien heeft het een reden dat de videokaart alleen voluit gaat wanneer de notebook via netspanning is aangesloten.

Wel verkort je zo de levensduur van je accu, aangezien deze veel warmer zal worden bij een snellere ontlading. Dus misschien heeft het een reden dat de videokaart alleen voluit gaat wanneer de notebook via netspanning is aangesloten.

Weet ik, maar ik heb liever dat ik in bijv. een auto kan gamen dan dat ik lang niks kan doen.

Hoi !

Start - configuratiescherm - energiebeheer.

Kies daar voor: Hoge prestatie's.

Greetz,

Harry.

Daar heb ik 'm standaard op staan, maar dat heeft geen zin. Toch bedankt voor je reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan