laptop verzekering?

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaron500

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2012
Hallo,
ik heb een acer aspire 5560g, maar die gaat uit zich zelf uit.
En ik heb een verzekering erbij gekocht! en ik wil graag een apple ( macbook pro 13" )
dus dacht ik:shocked: als ik nou mijn laptop perongelluk expres laat vallen, dat ik het geld krijg van de verzekering.

Weten jullie een goede manier? en dat het niet zo is dat ze opeens zeggen "ja we zien dat je het expres hebt gedaan, je krijgt niks vergoed "
of dat ze hem willen repareren!

ik dacht "ik liep met me laptop naar beneden en wou buiten in de tuin wat aan met moeder laten
zien voor school, en struikelde bij de deur rand. Hij viel uit me handen.

Hoor graag tips:d

mvg. aaron

Welkom op Helpmij...

Ik heb je vraag een eigen plaats gegegeven. Het is niet de bedoeling meeteliften in een bestaand topic. Tevens was dat al een oud topic.
Dit had je kunnen weten aangezien je zojuist accoord bent gegaan met de forumregels.

Dit topic voorzie ik gelijk weer van een slotje?? aangezien Helpmij.nl niet meewerkt aan dit soort praktijken.

Vragen over je oude laptop en het probleem ermee kan en mag.
Je zegt het maar??

Laatst bewerkt:
Dat is ook geen verschil.
Van een acer naar een macbook pro.
Dat je daar €1100 - 1200 bij moet leggen is voor jouw geen probleem???
Je krijgt hoog uit €300 - 400 terug voor je acer en dan moet hij maximaal een jaar oud zijn.

Ik denk dat je ergens anders moet zoeken naar fraudeertips, hier word je in ieder geval niet geholpen.

Aangezien ts'r zelf niet meer reageert en de vraag toch niet wenselijk is voorzie ik topic maar van een slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan