Laptop videobewerking en gamen (diablo 3, guild wars 2, starcraft heart of the swarm)

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjan65

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
3
Goedendag forumleden,

Ik lees al een tijdje onderwerpen op dit forum en heb me nu aangemeld omdat ik jullie hulp kan gebruiken.
Ik ben op zoek naar een goede laptop die:
- een aantal games kan afspelen zoals diablo 3, starcraft heart of the swarm en guild wars 2 (hoogste resolutie is niet nodig).
- en goed te gebruiken is voor videobewerking dus een i7 processor zou prettig zijn.
Ik heb zelf niet verschrikkelijk veel verstand van hardware maar ben wel aan het leren.
het budget ligt rond de 800/900 euro. als het kan niet duurder dan 900 in ieder geval.
ik heb deze laptop al gezien voor 806 euro maar weet niet of het de games aankan:
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-se-7520/pd?oc=n0015s34&model_id=inspiron-15r-se-7520
alvast hartelijk bedankt voor de hulp.

Mvg Arjan
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Denk dat dit een prima optie voor je zal zijn prima merk en ook nog eens een redelijk goede videokaart.
 
Hallo,
bedankt voor de snelle reactie! het ziet er inderdaad ook heel goed uit. is het beter dan dell?
mvg wilco
 
Hoi,

Ik vind van wel zelf ook een Asus en bevalt prima, zeg niet dat dell slecht is maar uiterlijk wil ook wat en met dell heb ik een kantoor gevoel en dat vind ik minder.En de videokaartvan de Asus is nog even beter als de dell
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan