laptop videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen152

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2008
Beste mensen,
ik heb laatst de hp probook 4510s (nx413ea) bestelt.
allen blijkt er gek genoeg een intel videokaart in tezitten,
kan ik zien bij dxdiag, 3dmark06.
maar volgens de specificaties van hp.com moet er een ati hd4330 kaart in zitten.
Zou ik misschien nog ergens een ding moeten activeren in de bios of weet ik veel wat.
Het model klopt ook verder met de specificaties aleen dus de videokaart niet.:(

Ik hoop dat er mensen zijn die mijn mysterie kunnen verklaren
Gek genoeg staat er op de engelse site dat er een intel kaart inzit
en op de nederlnadse hp site een ati en waar ik de laptop bestlet hebt linkt de site door naar de nederlandse hp site met dus de ati kaart

MVG,Koen

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het reageren op mijn vraag
Inderdaad heb ik een intel processor dus een intel chipset maar niet met een ati videochip,
in mijn geval zijn de intel chipset en de videochip allebei intel

Inderdaad ben ik er dus achter gekomen dat ik de engelse versie heb en niet zoals de site waar ik hem heb bestelt zegt de nederlandse te verkopen met de specificaties.
Ik heb ze gemaild en wacht nu op andwoordt
Maar voor alsnog vraag ik me af of ik niet ergens ervoor kan zorgen de ati kaart te actieveren.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor het reageren op mijn vraag
Inderdaad heb ik een intel processor dus een intel chipset maar niet met een ati videochip,
in mijn geval zijn de intel chipset en de videochip allebei intel

Inderdaad ben ik er dus achter gekomen dat ik de engelse versie heb en niet zoals de site waar ik hem heb bestelt zegt de nederlandse te verkopen met de specificaties.
Ik heb ze gemaild en wacht nu op andwoordt
Maar voor alsnog vraag ik me af of ik niet ergens ervoor kan zorgen de ati kaart te actieveren.

Als er geen Ati in zit, is die ook niet te activeren...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan