Laptop vind nieuwe accu niet???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tijay

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2012
Zo mijn eerste vraag op dit mooie forum.

Ik ben in het bezit van een Toshiba Satellite P300D-12c laptop. Het systeem is Vista home Premium, en dit geheel tot mijn plezier, ik vind het een prima apparaat.

Nu is het euvel dat mijn accu nog maar 3min adem heeft dus ik heb een nieuwe aangeschaft. Deze accu laad wel op maar m,n lappie geeft aan dat hij hem niet ziet.http://www.subtel.nl/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&artnum=300561&adword=google%2FNL+-+Notebook+Akkus%2F300561%2Ftoshiba%20P300D%20accu&amktid=4226522697183310
Deze heb ik dus.

Weet iemand misschien wat ik er aan kan doen zodat m,n laptop me weer laat zien wanneer die vol of leeg is:)

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Mvg Tijay

Met niet originele accu's loop je wel eens tegen dit soort problemen aan. Wat zegt de winkelier over dit euvel? De accu zou ik gewoon retour sturen.

Ik kreeg hem gister middag pas binnen en vandaag kon ik nog niet bellen omdat ze tot 3uur bereikbaar zijn . Morgen moiddag ben ik vrij dsu dan bel ik ze in elk geval op.
Had niet gedacht dat het een probleem op zou leveren.

Voor mijn telefoon heb ik bijvoorbeeld een vervangende accu, die geeft de temperatuur niet goed door. Temperatuur blijft te constant. Dit is maar een kleinigheid, de accu is verder goed. Maar wellicht ligt het gewoon aan een defect exemplaar dat je hebt gekregen, wie weet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan