Laptop vindt Netwerk schiet dan op blauw scherm: HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorthendriks

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2010
Berichten
6
Goedemiddag,

Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn laptop, het is een:

HP Compaq Presario CQ50 Notebook PC
AMD Sempron(tm) SI-40 2.00 GHz
Windows Vista Home Basic Sp2 32 Bit
Er zit wifi in de laptop zelf.

Heb sinds vandaag een draadloos accespoint aangesloten op m'n modem, het is een Siemens Gigaset Se365 WLAN, ik zat voorheen altijd op het draadloze netwerk van m'n buren(met toestemming) die hebben een belkin54g, dat ging zonder problemen.

Nu mijn probleem, hij vindt het netwerk, ik kan er op inloggen heb dan ook een zéér goede verbinding, maar dan schiet hij na een paar seconden naar een blauw scherm en start hij opnieuw op, ik kan op het blauwe scherm alleen dit gedeelte van de foutmelding lezen: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen.
 
Goedemiddag,

Ik kan er niet uitgebreid op in gaan, want ik moet weg.
Maar op google vond ik dit even snel: http://support.microsoft.com/?kbid=314063&sd=RMVP

Misschien heeft u daar wat aan?

Als het probleem straks nog niet verholpen is en ik ben terug, dan wil ik u best verder
helpen, indien nodig dus.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

Ps: Die site vermeld XP, maar het probleem schijnt ook zo op die manier opgelost te kunnen worden in Vista.
 
Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde gehad met een compaq notebook....

het was bij mij een probleem met de originele "losse"driver voor het wireless kaartje,als ik deze instaleerde dan kreeg ik ook "IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL" en blauwe schermen

als ik de "standaard" wireless driver door windows zelf laat bepalen is er niets aan de hand

wet niet of dit hetzelfde is maar misschien kan je er iets mee
 
Hoe heb je dat toen opgelost?
De driver/stuurprogramma van de ingebouwde atheros kaart verwijderd?
 
Goedemiddag,

Ik kan er niet uitgebreid op in gaan, want ik moet weg.
Maar op google vond ik dit even snel: http://support.microsoft.com/?kbid=314063&sd=RMVP

Misschien heeft u daar wat aan?

Als het probleem straks nog niet verholpen is en ik ben terug, dan wil ik u best verder
helpen, indien nodig dus.

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

Ps: Die site vermeld XP, maar het probleem schijnt ook zo op die manier opgelost te kunnen worden in Vista.

Heb netwerkkaart geüpdate, werkt niet, wat zou er nogmeer kunnen helpen, ik snap echt niet waarom hij het niet gewoon doet en op de belkin54g wel. Zou N te snel zijn?

Zoja, hoe zou ik dan weer op kunnen lossen?


Bijvoorbaat dank!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan