Laptop Voeding. Kan Dit Wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smiba

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2011
hoi,
ik ben een tijd niet actief geweest want ik had geen problemen :D

maar nu...

ik kreeg een laptop van iemand (die repareer ik) want hij was traag en internet explorer werkte niet
verder vaag verhaal:
dus haar hotmail deed het ook niet want dat gaat (lijkt mij) via internet explorer ze opende het via messenger 2011
hij sloot soms moeilijk af en was heeel traag..
maar licht dit aan de voeding want die klopt niet helemaal (denk ik!)

computer info:
Windows Vista (ja, weet ik die is niet echt goed)
Compaq (of hp...) Presario CQ60

voeding info:
moet: (volgens mij zag ik op vervangende voedingen)
19V
4.65A
90W

heeft nu een adapter van trust (me not)
hij kan alle voltages worden (ok ik weet dat ik hem dan op 19 kan zetten maar eerst of dat het probleem was. het verhaal was naamelijk nogal wazig)
18.5V (hoort 19V) (verschil 0.5V)
3.5A (hoort 4.65A) (verschil 1.15A)
MAX 70W (hoort 90W) (verschil 20W)

is dat het probleem? ik weet van trust is niet goed neem window 7 maar de laptop is dus niet van mij... (ik mag dat dus niet zomaar :D)

Weet iemand het?

Greetz

Smiba

ik kreeg een laptop van iemand (die repareer ik) want hij was traag en internet explorer werkte niet
verder vaag verhaal:
dus haar hotmail deed het ook niet want dat gaat (lijkt mij) via internet explorer ze opende het via messenger 2011
hij sloot soms moeilijk af en was heeel traag..
maar licht dit aan de voeding want die klopt niet helemaal (denk ik!)

Nee dit ligt niet aan de voeding.
Hooguit dat een laptop trager word zodra hij in een spaarstand mode gaat meer de problemen die je beschrijft vallen daar niet onder.

computer info:
Windows Vista (ja, weet ik die is niet echt goed)
Compaq (of hp...) Presario CQ60
Vista is niet een top systeem van MS maar als je hem bij hebt gehouden qua updates en dergelijke is het niet het rampen systeem wat iedereen vind. de mensen die er nu nog op werken zijn over het algemeen zeer tevreden.

voeding info:
moet: (volgens mij zag ik op vervangende voedingen)
19V
4.65A
90W

heeft nu een adapter van trust (me not)
hij kan alle voltages worden (ok ik weet dat ik hem dan op 19 kan zetten maar eerst of dat het probleem was. het verhaal was naamelijk nogal wazig)
18.5V (hoort 19V) (verschil 0.5V)
3.5A (hoort 4.65A) (verschil 1.15A)
MAX 70W (hoort 90W) (verschil 20W)

Vervelendste van deze adapter zal zijn dat hij iets warmer word dan het orgineel en de laptop zal wat langzamer opladen

is dat het probleem? ik weet van trust is niet goed neem window 7 maar de laptop is dus niet van mij... (ik mag dat dus niet zomaar :D)

Weet iemand het?

Ga eerst eens opzoek naar een softwarematige oplossing (check op virussen en dergelijke)

Heeft de machine voldoende geheugen/schijfruimte/cpu kracht (vooral minimaal 2 gb aan geheugen is aan te bevelen)

Oke!

oke
Dat zou het wel aan hun liggen :D
ik weet niet wat voor games ze er opzetten en andere dingen

ik zou ze dus wel aanraden een betere voeding te kopen?

Greetz

Smiba

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan