Laptop voor de studie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prosperos

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2005
Berichten
66
Wat informatie
  • Budget:300-600€
  • Doel: Hij moet handig zijn voor het lezen van documenten en het typen van nieuwe documenten. Daarnaast moet hij draagbaar zijn en genoeg ruimte hebben voor al mijn muziek (iTunes).
  • OS voorkeur: Windows of Mac
  • Stijl die ik mooi vind: Macbooks vind ik mooi

Voorkeuren
  • Batterijduur -vs- Gewicht: Batterijduur
  • Goede kwaliteit -vs- Lage prijs: Kwaliteit
  • Weinig geluid/hitte -vs- High performance: Weinig geluid/hitte
Zou ik meer betalen voor:
  • High resolution scherm: nee
  • Een exceptioneel toetsenbord: nee
  • Een exceptionele touchpad/muis: misschien
  • Goede audioboxen: nee
**Toelichting**
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp, hieronder staan de laptops waar ik heb naar zitten kijken. Maar ik heb ook zitten twijfelen om door te sparen voor een macbook 11inch.

Het gevaar daarbij is dat ik weet dat ik die macbook dan voor ALLES ga gebruiken. En ik wil juist een laptop voor louter de studie. Als jullie heel goed kunnen zoeken en twee laptops kunnen vinden voor samen rond de 1000€, een voor alleen studie, en een voor films/thuis/entertainment, dan zijn jullie al helemaal geweldig! Maar een nieuwe thuislaptop is geen hoofdzaak.

Acer Aspire E5-572G-59XT

MSI CR70 2M-069NL

Macbook MC207LL/A
 
ik heb een laptop voor je gevonden met een mooie prijs en goede specificaties ---> link
en deze dell ---> link
allebei de laptops zullen wel voldoen aan jouw eisen de hp is wel beter dan de dell
ook de MSI die jij zelf hebt uitgekozen zal wel goed zijn
 
Laatst bewerkt:
Ik had zelf gedacht dat de Acer betere specificaties had dan de MSI. (betere kloksnelheid, grotere harde schijf, nvidia videokaart. Waarom leg jij de voorkeur bij de MSI? (of jouw voorstellen?)
Hebben die laptops iets extra's, of zijn de merken over het algemeen beter?

Mvg
 
Ik zie trouwens wel dat de HP een quadcore is.

Ik heb er eigenlijk niet bijzonder veel verstand van. Maar ik ben aan het twijfelen tussen deze HP en de MSI.
De HP is sowieso al veel mooier en heeft een quadcore. Wat zijn de voordelen van de hp tegenover de MSI en vice versa?
 
ik zou niet voor acer kiezen die heeft is qua kwaliteit en betrouwbaarheid niet zo goed vandaar de msi
verschil met de msi en de hp is
hp heeft

2x zoveel ram geheugen (12 gb ram geheugen)
1 tb hdd
full hd scherm
een betere videokaart
en een 15.6 inch scherm die zijn makkelijker mee te nemen (17.3 inch bij de msi)
hij is ook 2 kg lichter dan de msi
en het heeft beats audio
en het heeft een kleine ssd van 8 gb

de msi heeft alleen een iets betere processor maar dat verschil is niet heel groot dus ik zou dan gewoon voor de hp gaan
 
Laatst bewerkt:
En welke studie hebben we het over. Is zo een beetje lastig adviseren.
 
Ik heb het zelf allemaal ook nog een beetje verder opgezocht, reviews gelezen.

En ik ga de HP kopen!

Hartstikke bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan