Hey,
Ik ben op zoek naar een laptop om volgend schooljaar mee te nemen op kot.
Hij mag best een stevige configuratie hebben want ik ga hem niet alleen gebruiken om mee te studeren
Op kot gaan is voor mij: muziek beluisteren, films bekijken, multitasking en af en toe een spelletje spelen. Hiervoor zal ik de laptop dus gebruiken (het is belangrijk dat hij Crysis aankan!!).
De minimumvereisten: CPU met kloksnelheid 2,0GHz
Grafische kaart met 512 MB geheugen
Harde schijf van 320 GB
Deftige ingebouwde speakers (ik weet niet of ingebouwde surroundspeakers effectief een surround-gevoel opwekken?)
HD-scherm
Liefst zou er ook nog een tv-tuner in mogen zitten (altijd handig op kot) en een Blu-ray-speler.
Ik had al een paar systemen gevonden, nl: HP HDX X16-1299EB
Acer Aspire 7738G-904G50MN
Zou er iemand mij kunnen helpen om een deftige laptop te vinden/vertellen of de systemen die ik heb gevonden deftig zijn?
Mvg
Ik ben op zoek naar een laptop om volgend schooljaar mee te nemen op kot.
Hij mag best een stevige configuratie hebben want ik ga hem niet alleen gebruiken om mee te studeren

De minimumvereisten: CPU met kloksnelheid 2,0GHz
Grafische kaart met 512 MB geheugen
Harde schijf van 320 GB
Deftige ingebouwde speakers (ik weet niet of ingebouwde surroundspeakers effectief een surround-gevoel opwekken?)
HD-scherm
Liefst zou er ook nog een tv-tuner in mogen zitten (altijd handig op kot) en een Blu-ray-speler.
Ik had al een paar systemen gevonden, nl: HP HDX X16-1299EB
Acer Aspire 7738G-904G50MN
Zou er iemand mij kunnen helpen om een deftige laptop te vinden/vertellen of de systemen die ik heb gevonden deftig zijn?
Mvg