Laptop voor school / gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.
is helemaal geen probleem, upgraden naar 64 bit is niet nodig maar je kunt het wel doen als je bijvoorbeeld nog meer geheugen in je laptop gaat zetten, 32 bit gebruikt 3,5 gb maximaal er word wel 4 gb gezien maar er wordt maar 3,5gb gebruikt. voor spelletjes is het ook een prima laptop beetje fpsers spelen kan geen kwaad. ik ben zelf geen fan van acer, de laptops beginnen na een jaar te kraken en de klantenservice is waardenloos. maar het is een mooie laptop.

wat is daar raar aan dan?

ik ben zelf geen fan van acer, de laptops beginnen na een jaar te kraken en de klantenservice is waardenloos. maar het is een mooie laptop.
hoeveel laptops heb jij zelf al ervaren van Acer?
Of heb je je mening aangepast op anderen?

Laatst bewerkt:
Ik heb ervaring met laptops van Acer via school. Er waren 10 Toshiba's en 10 Acers. 8 Acers waren naar 1,5 jaar kapot. De Toshiba's bleven toch een stuk langer werken. Ik zou zelf dus nooit een Acer nemen, vooral de hitte is een probleem, dit komt door het slechte ontwerp van de laptops.

heb je misschien andere mogelijkheden als ik de acer niet zou nemen ?
budget is ongeveer 800 maar

ik ben helemaal weg van medion, heb al twee laptops van de aldi, ze zijn snel en betrouwbaar, maar hun service is ook niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan