laptop voor school/gaming

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonvsc

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
hallo,

ik moet een laptop voor school hebben maar ik weet niet wat voor laptop ik moet kopen. ik wil er zoiezo wel een beetje op kunnen gamen zoals minecraft, league of legends, dirt 3, call of duty black ops 2.
budget: max €700
wat voor laptop raden jullie mij aan,

leonvsc

ik zal er ff naar kijken maar is deze laptop ook goed voor gaming?

die had ik ook al gezien maar ik wist niet of je daar ook mee kon gamen dat wilde ik eigenlijk ook nog vragen dus bij deze kan ik gamen op die laptop?

Hoi,

Een laptop is niet gemaakt voor te gamen(qua hitte afvoering en soldeersels van de videokaart en etc).

Die laatste zie ik meer aan dat je erop kan gamen(heb zelf een macbook air met intel HD4000 series, die kan wel League of Legends aan).

oke dus als ik af en toe een game wil spelen op die laptop bijvoorbeeld op vakantie dan kan ik beter die 2e laptop nemen

Hallo,

ja die eerste is een ultrabook(hele dunne laptop vandaar een intel hd serie erin).

die 2de is sterker, weet niet wat je voor school gaat doen?

zoek een laptop met een GT650M videokaart erin en minimaal een i5 cpu en je kunt gamen
maar verwacht geen high settings

voor dat budget is er nog wel wat haalbaar
ik kan nu even niet met iets aan komen moet zo trainen

ik ga op het ROC A12 ict beheerder doen is die 2e laptop daar ook goed voor?

Ja doe zelf, ook een ict medewerker beheer(al 3 jaar een i5 met een 5145M, werkt goed).. Sinds kort windows 8 erop loopt nog beter als met 7.

oke dan denk ik dat ik die 2e laptop ga halen maar eerst even mijn examens halen heel erg bedankt voor je hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan