Laptop voor school onder de 150 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

ugattie1611

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Beste Helpmij'ers!

Ik had een vraagje, mijn laptop voor school is kapot gegaan (dit was een Asus EEE Pc), en heb inmiddels dus zo snel mogelijk een nieuwe nodig die niet al te veel kost
De laptop moet een paar dingen kunnen
1. Microsoft Office (liefst 2010)
2. Een cloud service kunnen draaien (denk aan Mediafire, ik heb veel opslag nodig voor school namelijk, minstens 10 gig)
3. Niet zwaarder zijn dan 2 kilo

Verder mag de laptop gewoon 2e hands zijn en dus zou ik hem ook willen kopen via bijvoorbeeld marktplaats of tweakers.

Waar ik aan dacht is een Surface RT, alleen die kan als het goed is geen mediafire draaien (of wel..?)
Verder dacht ik of weer aan een netbook (liefst niet eigenlijk..), of een Chromebook zien te vinden voor dat geld en daar dan Linux op gooien

Hopelijk hebben jullie misschien nog wat suggesties voor me

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Mijn budget is al verhoogd naar 194, maar das dus niet genoeg voor die laptop die u stuurde =|
Maar hoe zit het met het gewicht / accuduur van die laptop, want wij hadden slechte ervaringen met dit soort sites (niet vanwege de sites maar meer vanwege de laptops)

Heeft er trouwens iemand ervaring met Skydrive, want dat krijg je dus wel op een Surface RT, en als dat fatsoenlijk werkt lijkt dat de beste oplossing voor mij.

EDIT: Het is me gelukt een Asus T100 te krijgen voor 155 euro, dus het ''probleem'' is opgelost!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan