Laptop voor school

Status
Niet open voor verdere reacties.

RetroSpellen

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
heyhey,

Ik ben maar een arm studentje maar krijg binnenkort stufie dus heb dan weer wat geld. Mijn school is een grafische school dus zou een grafisch krachtige laptop erg handig voor me zijn.
Welke laptop zou erg goed zijn om dingen zoals Cinema 4D, LightWave, Maya, Photoshop, Illustrator, Premiere en al die andere programma's op af te spelen en geen last krijg van laadtijden en vertragingen maar toch niet al te duur zou zijn. Volgens mij heb ik dan een goede videokaart nodig... welk laptopje heeft dat?

greetz,
Wesley:cool:

Aan welke prijsklasse zit je zelf te denken?

Heb je bij je mede studenten al eens gekeken wat zij hebben, en heeft je opleiding daar geen tips over?

Kijk hier eens.

Acer schijnt een goed merk te zijn als je 1e klas grafische kaarten in je laptop wilt hebben.

Laatst bewerkt:
Had je al iets op het oog of ben je geheel blanco aan het rondkijken? De nieuwe laptops voldoen al snel aan je eisen, het zijn monstertjes, maar als je ook films wilt bewerken kan je m.i. je geld beter in een goede thuispc steken en een tweedehands laptop. Laptops zijn nog altijd niet makkelijk aan te passen met extra pci kaarten, firewire e.d., dus weet waar je aan begint.

Wesley,

Ik heb zeer goede ervaringen met de ACER laptops, zelf heb ik er twee en wel van de serie Travelmate.
In het oude jaar heb ik nog net een derde laptop gekocht met de nieuw processor centrino het zijn wel laptops in de 600 serie.
Kosten een paar € maar dan heb je ook wat.
Lees de specificaties maar eens door en dan zul je zien dat er veel mogelijk is. Let wel op er zit geen floppy drive meer in de laptop van deze serie.

suc6 met je zoektocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan