Laptop voor studie max prijs 1000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

tastycookie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Berichten
4
Hallo!

Ik ga dus communicatiesystemen studeren aan de Hanzehogeschool in groningen, en aangezien het een studie is waar je veel met computers moet werken is een laptop zeer handig!
ten eerste zijn hier de specs die de school aangeeft.

processor : Intel i5 quadcore - Intel i7 Quadcore
Geheugen : 4gb - 8gb
Grafische kaart : Nvidia 650M DDR5 of hoger

dat is het meest belangrijke.
Verder heb ik hem het liefst onder de 15,6" maar 15,6" mag ook en ik heb hem het liefst niet te dik/lomp. hij moet makkelijk mee te nemen zijn!
nu had ik zelf als een beetje rondgekeken en kwam uiteindelijk bij deze uit.
http://www.laptopshop.nl/product/33...-aspire/acer-aspire-v7-482pg-54208g52tii.html
De videokaart is heel goed in De gelinkte laptop, alleen ik weet niet precies of die processor nou echt een toppertje is.. het is wel de nieuwste generatie alleen 1,6 ghz en dan ook nog een dual core lijkt me laag voor de aanbevolen specs.

Wat denken jullie van deze laptop, en dan vooral de processor denken julllie dat hij goed genoeg is voor mijn studie?
Of hebben jullie misschien nog suggesties?

met vriendelijke groeten,
Finn van Wanrooij.
 
Goedemorgen,

Welkom op Helpmij.nl

Ben het met mijn voorganger eens Acer is niet echt goed ,ik denk dat deze een goede optie is prima merk en videokaart ligt op de zelfde hoogte als een m650
 
Bedankt voor de reacties ;)
Ik snap dat jullie een hekel hebben aan acer en zijn service enzo.
Alleen die processor die in die acer zit, de i5 4200u. hoe staat die precies in vergelijking tot een i5 quadcore van de 3e generatie, die wordt aanbevolen?
dat is iets wat ik zeer graag zou willen weten!
 
Ja dat had ik zelf ook al gevonden alleen ik weet niet zo goed wat al die getalletjes betekenen.
zoals als ik het zie is hij minder goed?
maar de vraag is, is de processor goed genoeg voor een studie waarbij je moet bewerken, programmeren en dat soort dingen.
 
Hoi,


Ja de I7 is daar even beter voor geschikt dus daar zit het probleem niet.
 
Dus die i5 4200U is bijna even goed als de I7 in die vergelijking?
En zijn beide goed genoeg voor mijn bedoelingen?
 
Hoi,

Ze zouden het beide aankunnen met een voorsprong van de I7
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan