Laptop voor World of Warcraft

Status
Niet open voor verdere reacties.

wotlk

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2008
Berichten
15
hallo, ik heb al een vraag gesteld omtrent deze vraag,maar leek beter om een nieuwe vraag te stellen,om dat dit toch iets anders is. Ik ben dus een belg(limburg) :) en ik zoek een laptop waar ik WoW op kan spelen zonder problemen(zonder lag dus) dat is eigenlijk het enigste waar ik mijn computer nu voor gebruik. Ik heb nu een website gevonden waar ze allerlei laptops voor gaming aanbieden.

http://www.laptopshop.be/productkiezen/
- vervolgens kies je links de categorie Gaming
- en toetsenbord Azerty (ben een belg dus geen qwerty:p)
en dan vind je een lijst van de laptops ^^

nu is mijn vraag (omdat ik dus absoluut niet thuis ben in technische specificaties) welke laptop uit deze lijst zouden julie me aanraden voor WoW op te spelen zonder problemen (dus wow+Burning Crusade+ Wrath of the lich king=nieuwe expansion)?
Zou het zeer apprecieren, want zit echt met de handen in het haar :s :s

Hartelijk bedankt alvast^^
 
Laatst bewerkt:
wat is ongeveer de maximum prijs die de laptop mag kosten?
want voor een gamers laptop ben je meestal wel iets duurder uit.

en hoeveel inch mag je scherm zijn?
 
Laatst bewerkt:
ik ben voor je aan het kijken op die site, zijn er ook andere dingen die je gaarg wilt hebben?
 
groote van harde schijf, of is het echt voor alleen WOW? (weet wat wow is heb veel vrienden die het spelen)
videokaart?
 
groote van harde schijf, of is het echt voor alleen WOW? (weet wat wow is heb veel vrienden die het spelen)
videokaart?


Ja is eigenlijk gewoon om WoW mee te spelen op een goede manier (zonder lag dus,goede grafische kaart,...) speel alleen WoW op het moment.
 
ik zal hier straks wat links plaatsen, welke mij wel goed lijken voor jouw eisen
 
heb nu wel gegeten, maar heb nog niet gekeken, zal zo weer even kijken of ik nog iets kan vinden,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan