Laptop warm.. netstroom er af.. laptop uit..

Status
Niet open voor verdere reacties.

xar

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2008
Berichten
25
Beste helpmij'ers, ik heb een zeer irritant probleem met mijn laptop.

De specificaties van mijn laptop zijn te vinden op:
http://www.topproduct.nl/hardware/n...X/AMILO_Xa_2528/id/1369654/specificaties.html

af en toe als ik mijn laptop van de net stroom afhaal dan valt mijn laptop gewoon uit..
meestal is mijn laptop (in de buurt van het koel element ) aardig warm.

Als ik hem vervolgens wil opstarten (met of zonder net stroom) moet ik eerst ongeveer 5 minuten wachten totdat hij kouder is.. doe ik dat niet dan springt hij direct uit.
Hij komt dan niet eens verder dan het bios scherm.

het meest irritante aan dit probleem is dat ik al redelijk vaak schoolwerk hierdoor verloren ben, en laatst zelfs mijn gehele Windows installatie + het is een laptop die hoor je toch gewoon van de netstroom af te kunnen halen en te kunnen verplaatsen?

Dit probleem komt (volgens mij) minder vaak voor als ik mijn laptop van de batterij op laat starten en dan pas de netstroom er aan vast zet.

Verder blijkt het draaien van mijn laptop op energie besparend ook te helpen. En dat terwijl ik hem gekocht heb als desktop vervanger en hem het liefst gewoon op hoge prestatie wil laten draaien.

Verder maakt mijn laptop ook meer geluid vanwege de ventilator dan toen ik hem voor het eerst had.

Ik ben met dit probleem al naar het hulp punt geweest op school en die zijden dat het aan mijn ventilator lag.(afgaand op de warmte en de hoeveelheid geluid dat hij nu produceert) zij hadden mij aangeraden om mijn ventilator dus schoon te maken.. dit heeft helaas niet geholpen en toen wisten zij ook niet meer waar het aan kon liggen.

Ook word mijn laptop minder warm en maakt hij minder lawaai als ik een boek aan de achterkant er onder leg zodat hij iets hoger staat( ik heb dan ook minder kans dat hij uitspringd als ik hemv an de netstroom af haal).

Ik hoop dat ik zo voldoende informatie heb gegeven over het probleem..
Wat kan ik doen om te voorkomen dat dit gebeurt??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan