Laptop warm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Takkiemuis

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Ellende dat is wat ik heb met mijn laptop , heb hem nu bijna een jaar. het is een Toshiba L670D LT 13 :P bij aanschaf 700 euro , ik had hem 3 weken toen bleek de virusscanner niet goed en een virus erin. weer 125 euro lichter , toen ging ik vliegen naar frankrijk . weer ellende hij maakt herrie met opstarten en met draaien , toen even later is ie volledig uitgevallen. hardeschijf naar de maan , gelukkig viel dit in mijn garantie. nu begint hij weer lawaai bij opstarten , en bij draaien ik draaide hem om voor de seriecode toen maakte hij meer herrie. ben ook maar een dame en A technish :P ik speel de sims3 heel vaak maar dat houdt hij maar een halfuur uit , dan is ie vreselijk warm. nu maakt ie zachtjes wat bijgeluiden , maar dat was zonet 10x zo erg.

iemand?

Goedemorgen,

Welkom op Helpmij,

Lijkt op een warmte probleem kijk eens of je de ventilatie sleuven stofvrij kan maken.
En op welke ondergrond staat hij op schoot dan wil de lucht gaten nog wel eens belet zijn hier staat hij altijd op een harde ondergrond.
Mocht dit geen soelaas bieden ik lees dat hij nog geen jaar is dan terug naar de winkel aanspraak maken op de garantie. Op zich is Toshiba wel een prima merk maar ja ook een Mercedes kan kapot gaan :confused::confused:

Toshiba doet het in het algemeen goed. De mijne draait nu ook al enkele jaren zonder enig problemen.

-Die virus scanner had je ook gratis van inet kunnen plukken. bv AVG free ?? :P had je die 125,- in je zak kunnen houden.

Zit er bij het draaien van je laptop een CD of DVD in? Dat geluid, is het een schurend geluid in de vorm van lagers die je hoort?
Of wat moet ik me voorstellen.

ben ik al :P

Het staat op de tafel die is van hout , was van plan een koeler voor op schoot aan te schaffen.

idd die virusscanner heb ik nu :P geen trojaans paard die bij me komt , maar dat is achteraf.

nee en na het spelen haal ik hem gelijk eruit , dat is het ook niet.

bij opstarten is het een vaag geluid :P zal kijken of mijn camera meewerkt dan film ik het wel als ik hem aanzet , maar dat doet ie al zo lang.

hmm camera heeft nieuwe SD kaart nodig , hij is net een uur aan en alweer warm. geen sims voor mijn vandaag , vreselijk frustrerend

heb poging gewaacht tot openmaken , maar sommige schroefjes kunnen er niet uit.

kan ik de stofzuiger op de onderkant zetten?

Ja dat is zo, maar de rest kun je dan inderdaad het stofzuigertje opzetten

scheelt we hebben 8 standen ofzo op de stofzuiger , dan kan ik hem ook niet naar de **** helpen :P

wel met iets (tandestoker) de fan stilhouden als je dat doet.
en ook de voeding en accu eruit halen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan