laptop wel op netwerk niet op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur12

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Ik heb de router per ongeluk gereset en nu zijn dus alle instellingen veranderd. Ik begrijp er maar weinig van. Het is me echter gelukt met de vaste pc op internet te komen. Nu wil ik de laptop (wireless) ook weer op interenet krijgen maar dat lukt me niet. Als ik de laptop aan zet en het netwerk zoek dan gaat hij wel op het netwerk maar als ik dan op internet wil gaan dan opent hij geen pagina's en dan wordt er gemeld dat hij de server niet kan vinden.

Ik heb een router Linksys 200 WAG

Ik hoop dat iemand me kan helpen en mij een blije zondag op internet kan geven :)

Ik heb de router per ongeluk gereset en nu zijn dus alle instellingen veranderd. Ik begrijp er maar weinig van. Het is me echter gelukt met de vaste pc op internet te komen. Nu wil ik de laptop (wireless) ook weer op interenet krijgen maar dat lukt me niet. Als ik de laptop aan zet en het netwerk zoek dan gaat hij wel op het netwerk maar als ik dan op internet wil gaan dan opent hij geen pagina's en dan wordt er gemeld dat hij de server niet kan vinden.

Ik heb een router Linksys 200 WAG

Ik hoop dat iemand me kan helpen en mij een blije zondag op internet kan geven :)

Waarom een reset? Weet je zeker dat het probleem in je router zat en niet in je laptop?Heb je een wizzard gebruikt voor de juiste instellingen in je router?
Juiste provider gekozen,.....DHCP ingeschakeld?

Grtz.

wacht fff......alle termen zijn leuk en handig alleen je hebt wel met een blonde leek te maken :o:o:o:o

Ik heb toen internet het niet goed deed reset knopje maar eens ingedrukt om te kijken of hij het dan weer deed maar niet wetende dat alle instellingen dan weg zijn :o:o:o

Maar goed kon daarvoor wel op internet met de laptop en nu niet meer.
Maar kan natuurlijk ook nog een bepaalde instelling niet goed zijn op laptop zelf.

Hoe kan ik alles nalopen en waar moet ik op letten (leken taal aub)

Oh ja heb hem nu ook met vaste lijn op de router aanfesloten maar ook dan werkt het niet :confused:

niemand die me verder kan helpen ?

in de vakantie heeft iemand iets met proxyserver ofzo ????????? gedaan. Ik heb geen idee wat het is maar daar werd een pagina niet geladen en toen heeft de eigenaar een instelling veranderd (weet dus niet wat) en toen lukt het daar wel. Misschien zit daar het probleem dus.....bij de instellingen van de lap

Wie helpt ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan