Laptop wil beeld ineens niet meer weergeven op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

wilmpie

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Hallo,

Soms sluit ik mijn laptop met Windows Vista Home Premium aan op de tv met een VGA-kabel, voor als ik bijvoorbeeld films wil kijken. Als ik de VGA-kabel in de tv en laptop drukte ging het beeld vanzelf over naar de tv, maar dat doet hij nu niet meer. Als ik nu de kabel in de laptop en tv druk wordt het beeldscherm van de laptop zwart (dat gebeurde normaal ook), maar blijft het beeld op de tv ook zwart. Ik heb al wel in de beeldscherminstellingen zitten neuzen, maar ik kan niet vinden wat de oorzaak is. Heeft iemand van jullie enig idee?
Alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Wellicht moet je de bron op je tv opnieuw instellen.
Pak je afstandsbediening, ga naar menu en pas de bron aan.
In dit geval zal dat pc zijn.

Volgens mij kun je via de VGA kabel maar een kleine resolutie vaan de tv verzenden, kijk ook even op welke resolutie je laptop draait, en test het nog is op je tv met andere resolutie's (dit was bij mij het probleem) werkt het niet? dan weet ik ook geen andere oplossing.

de bron op de tv stond goed, dus daar ligt het niet aan en het resolutie veranderen helpt ook niet. Hebben jullie nog andere ideeën?

Koppel je tv eens af van je laptop.
Zet alles (op je laptop) eens terug naar standaardinstellingen.
Aansluitend je tv koppelen, naar je bureaublad rechtsklikken met je muis eigenschappen (of beeldscherminstellingen) geavanceerd en stel het opnieuw in.
Ook je videokaartinstellingen zullen kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan