laptop wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dewaard.h@versa

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
een goede avond,

ik heb een probleem met me laptop.......[hp pavilion dv 9000]
gisteren was ik een dvd aan het branden, en toen bleef de dvd brander hangen, hij reageerde niet meer en ik kon hem ook niet stoppen dus, ik dacht dan start ik ff opnieuw op.
toen kreeg ik de melding in veilige modus enzo starten, dat heb ik dus niet gedaan met me stomme kop.........
nu heb ik alleen nog maar een zwart/grijs beeld wel alle lampjes branden,maar meer kan ik niet doen!!

ik oop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt
groetjes helen

Wat gebeurt er als je de laptop uitzet, weer aanzet en vanaf moment 0 op de F8 toets drukt en blijft drukken (3x per seconde)? Start dan wel de veilige modus?

Laatst bewerkt:
een goede avond,

ik heb een probleem met me laptop.......[hp pavilion dv 9000]
gisteren was ik een dvd aan het branden, en toen bleef de dvd brander hangen, hij reageerde niet meer en ik kon hem ook niet stoppen dus, ik dacht dan start ik ff opnieuw op.
toen kreeg ik de melding in veilige modus enzo starten, dat heb ik dus niet gedaan met me stomme kop.........
nu heb ik alleen nog maar een zwart/grijs beeld wel alle lampjes branden,maar meer kan ik niet doen!!

ik oop dat iemand mij kan helpen.

alvast bedankt
groetjes helen

Zit de bewuste DVD er nog in?
Zo ja, probeer die er dan eerst uit te krijgen door de lade van de speler voorzichtig te openen met een paperclip.

Grtz.

Beste Helen,
als je geholpen wil worden zal je toch echt álle gegeven adviezen moeten proberen. We zijn nu ruim 1 uur en drie kwartier verder na een gegeven advies en je hebt nog niet verteld wat er gebeurt als je probeert te starten middels F8...................?

Wat gebeurt er als je de laptop uitzet, weer aanzet en vanaf moment 0 op de F8 toets drukt en blijft drukken (3x per seconde)? Start dan wel de veilige modus?
dat heb ik nu geprobeerd....maar dat lukt niet dan gaat hij piepen, en hij geeft alleen een zwart beeld :confused:

Hoe piept de machine? 1 piep (lang of kort) of meerdere piepjes ?

Waarom lukte de paperclip oplossing niet? Als je het uiteinde van een paperclip in het kleine ronde gaatje duwt aan de voorzijde van de drive moet eigenlijk de lade met de vingers te openen zijn.

Hoe piept de machine? 1 piep (lang of kort) of meerdere piepjes ?

Waarom lukte de paperclip oplossing niet? Als je het uiteinde van een paperclip in het kleine ronde gaatje duwt aan de voorzijde van de drive moet eigenlijk de lade met de vingers te openen zijn.
een lange piep.....[ik probeer het na te doen] piep piep piep pieppiep piep piep piep en dan stopt hij

maar ik heb nu wel me dvd open ik had namelijk verkeerd zitten pielen en had het gaatje niet gezien.......[dat komt natuurlijk, blond, sorry]

yes yes yes yes...........:d:d
hij doet het weer, ik kon nu in de veilige modus opstarten en alles werkt weer.........

wat ben ik toch blij dat er zo'n forum bestaat :D
anders had ik ik weet hoelang zonder laptop gezeten .dank jullie wel allemaal !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan