laptop wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

shadowdekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 sep 2011
Berichten
4
Ik heb een maand geleden een ASUS laptop gekocht. Nu wilde ik hem vandaag opstarten alleen dan krijg ik het scherm te zie ndat er een foutmelding was. Je kan kiezen tussen systeemherstel en normaal opstarten. Als ik op normaal starten druk dan start hij na het logo weer opnieuwe op. Bij opstartherstel blijft hij hangen na het laden van de bestanden. Ik zie alleen een zwart scherm met muis. Ik heb geen cd omdat windows 7 home prenium als was geinstaleerd toen ik hem kreeg. Kan iemand mij alsjebleift helpen?
 
Waar woon je? Dan kom ik hem in 5 minuten repareren! (als dat van Helpmij Forum mag)
 
ik heb wel een windows 7 ultimate cdtje, ik zie op websites dat je de cd erin moet doen als je de laptop opstart
 
Kan je niet in de Veilige modus opstarten (F8-toets) en kiezen voor Laatst bekende goed werkende configuratie?
 
Laatst bewerkt:
fabrieksinstellingen werkt ook (als je de knop voor aan/uit hebt ingedrukt, steeds op F9 drukken, dan komt er opdrschtprompt en dsn moet je kiezen wat je wil).
 
werkt niet, bij fabrieksinstellingen loopt hij ook vast. hij doet dan gewoon niks meer. Als ik nu windows normaal opstart dan krijg ik een blue screen na het laden van windows
 
Doe F8 en probeer "automatisch opnieuw opstarten na systeem crash uitschakelen"
kijk even wat het blauwe scherm voor code geeft en eventuele tekst.
Posten

En we kijken met ze alle ff.


Groeteee Mieremet !


There nothing a checkdisk won't fix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan