laptop wilt geen wifi verbinding maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

indigo333

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
mijn laptop wilt steeds geen wifi verbinding maken, nu dacht ik dat het evt aan hrtmodem lag omdat dat zoiezo steeds problemen geeft,
nu ander modem geinstaleerd, zelfde probleem.
er zit op mijn laptop atheros ar9285 8902.11b/g/n wifi adapter
Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)
krijg ik te zien
(heb hem nu op de kabel aangesloten liggen)
eerder heeft de wifi het wel gedaan,starte het op en deactiveerde zich steeds.
ik weet hetniet meer al eerder hulp gevraagd maar nog geen oplossingen aangedragen gekregen.
wie kan wil er helpen?
laptop is een hp630,
ook mijn pc waarin ik zo'n ding achterin moest steken om wifi te kunnen ontvangen deed het steeds niet. heb dat nu nog niet uitgeprobeerd..
daarom dacht ik aan het modem, mobiel en tablet deden het wel op oud modem, ga nu even kijken of ze het ook op dit modem doen
maar dat heeft niks met een fout in besturingsprogramma te maken vd laptop neem ik aan

geen idee? waar kan ik dat vinden? staat windows 7 op met een intel celeron..ben niet zo'n computertype die alles weet te vinden, heb mijzelf alles zelf aan moeten leren.. dus ...als ik weet waar ik moet kijken kan ik antwoord geven

Hallo,

Download
51a612a8b27e2-Zoek.png
Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.

Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe.

Zoek.exe uitvoeren
Wanneer je problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
    Code:
    systemspecs;
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kan je tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

hoi ondertussen heb ik driver whiz gebruikt en kreeg te zien:
atheros ar 3011 bluetooth 3.0 + adapter unplugged out of date
pcibus out of date
high def audio besturing out of date
ide ata/atapi controller out of date..
via een hoop toestanden geloof ik nu wel de driver geupdate maar is hij nog steeds unplugged.
nog via een andere driverscan kom ik erachter dat er een extreem lange lijst is met allemaal dingen die out of date zijn.
nu heb ik gezorgd dat continue codec instalation toegang heeft..
maar goed of het allemaal wel zo werkt?ik krijg nu continu een balkje te zien van opgeslagen
ik heb 10bit malware fighter en advanced system care moeten blokken om eea te kunnen downloaden.
vraag me af wat voor troep er nu allemaal geladen word ondertussen op de laptop
zou graag hulp willen waarmee ik gratis de laptop kan herstellen want je kunt van alles downloaden en doen maar het is of betaald of je moet alle fire walls lam leggen.
misschien iemand in breda die wilt kijken voordat er nog meer naar de maan gaat hier? want volgens mij staat er een hoop onzin op de laptop geinstaleerd(voorinstalatie) wat eraf kan, maar hetgeen je nodig hebt dat heeft het dus schijnbaar begeven

Eerst maar eens wat gegevens verzamelen:

• Download PC Info naar je bureaublad.
  • Unzip en klik op SetupPC Info.
  • setupkz.png
  • Doorloop het installatieproces.
.
Dubbelklik op PC Info.
De scanning wordt nu ingezet...
Na de scanning selecteer je de tab: Logs
Vervolgens check je uitsluitend deze items:
.
  • Software
  • Hardware
  • Software Installed List
  • Startup List
  • Running Processes
.
Klik nu op 'Create a log' kopieer en plak deze in je volgende posting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan