mijn laptop wilt steeds geen wifi verbinding maken, nu dacht ik dat het evt aan hrtmodem lag omdat dat zoiezo steeds problemen geeft,
nu ander modem geinstaleerd, zelfde probleem.
er zit op mijn laptop atheros ar9285 8902.11b/g/n wifi adapter
Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)
krijg ik te zien
(heb hem nu op de kabel aangesloten liggen)
eerder heeft de wifi het wel gedaan,starte het op en deactiveerde zich steeds.
ik weet hetniet meer al eerder hulp gevraagd maar nog geen oplossingen aangedragen gekregen.
wie kan wil er helpen?
laptop is een hp630,
ook mijn pc waarin ik zo'n ding achterin moest steken om wifi te kunnen ontvangen deed het steeds niet. heb dat nu nog niet uitgeprobeerd..
daarom dacht ik aan het modem, mobiel en tablet deden het wel op oud modem, ga nu even kijken of ze het ook op dit modem doen
maar dat heeft niks met een fout in besturingsprogramma te maken vd laptop neem ik aan
nu ander modem geinstaleerd, zelfde probleem.
er zit op mijn laptop atheros ar9285 8902.11b/g/n wifi adapter
Dit apparaat werkt niet goed omdat Windows de voor dit apparaat benodigde stuurprogramma's niet kan laden. (Code 31)
krijg ik te zien
(heb hem nu op de kabel aangesloten liggen)
eerder heeft de wifi het wel gedaan,starte het op en deactiveerde zich steeds.
ik weet hetniet meer al eerder hulp gevraagd maar nog geen oplossingen aangedragen gekregen.
wie kan wil er helpen?
laptop is een hp630,
ook mijn pc waarin ik zo'n ding achterin moest steken om wifi te kunnen ontvangen deed het steeds niet. heb dat nu nog niet uitgeprobeerd..
daarom dacht ik aan het modem, mobiel en tablet deden het wel op oud modem, ga nu even kijken of ze het ook op dit modem doen
maar dat heeft niks met een fout in besturingsprogramma te maken vd laptop neem ik aan