Laptop word heel erg heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Wat zou er aan de hand kunnen zijn als een laptop mét een extra cooler alsnog té warm word?
Ik zou denken aan verouderde hardware:)
Of zou er nog een andere oorzaak kunnen zijn?
Iemand een idee?

Wat denk je van de huidige temperaturen? Hier is het momenteel 34 graden buiten en binnen 30 graden.:confused:

Laatst bewerkt:
Ja dat is waar maar als het normaal 14 raden is en daqn alsnog heel heet word wat dan??:confused:

ik denk een stofprobleem en mogelijk verharde koelpasta ;)

nee hoor en is verhoogd en ventilator aan de zijkant

Wat kipje zegt, openmaken en schoonmaken.

Daarna, als het probleem er nog is (en dan bedoel ik met 15-20 graden BUITEN) even koelpasta vervangen.

Hallo

"Wat zou er aan de hand kunnen zijn als een laptop mét een extra cooler alsnog té warm word?"

Wat onmiddelijk opvalt is "mét een extra cooler"

Vermoedelijk is de heatpipe radiator verstopt , en heeft men er als lapmiddel die cooler onder geplaatst.

Indien dit nog niet te lang aan de hand is , kun je ertussenuit geraken met deze stofvrij te maken.

Meestal dient de laptop zelfs niet te worden geopend , al verdient dit de voorkeur.

Hoe je dit kunt doen :

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/719307-Laptop-wordt-warm?highlight=laptop+stofvrij+maken

Indien de temperaturen echter te lang te hoog waren , is zo goed als zeker de thermisch geleidende pasta versteend , en dient deze te worden vervangen.

jammmer genoeg geen vermelding merk/typenr/ouderdom van deze laptop.

Losstaande van het feit dat ik graag weet over wat we het hier hebben , sluit je zo mogelijk specifiek nuttige info/tips uit.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan