Ik heb sinds 2 dagen geleden een nieuwe laptop
Specs:
Basis specificaties
Model Name X53SV-SX288V
Processor & Cache Memory Intel Core i7-2630QM, 2.0GHz
Operating System Windows 7 Home Premium (64bit)
Main Memory 1x DDRIII 1333 2GB / 1x DDRIII 1333 4GB
Video Graphics & Memory NVIDIA® GeForce® GT 540M (N12P-GS)
Allereerst , dit is gekopieerd van de webshop , maar bij mij staat er : Model Name: K53SV , en ik heb gehoord dat dat model wel vaker warm kon worden. Opzich was er nog niks aan de hand , tot dat ik een game opstarten en die ging spelen , uiteindelijk crashte de game ( Ik weet de oorzaak niet ) , en de temperatuur was 62 graden van de videokaart, nu , na een nacht uit te hebben gestaan merk ik dat de laptop slomer is maar de temperatuur is nu 47 graden , is dit normaal of...? Want ik merk nu al dat die slomer is dan toen ik hem kocht..
Specs:
Basis specificaties
Model Name X53SV-SX288V
Processor & Cache Memory Intel Core i7-2630QM, 2.0GHz
Operating System Windows 7 Home Premium (64bit)
Main Memory 1x DDRIII 1333 2GB / 1x DDRIII 1333 4GB
Video Graphics & Memory NVIDIA® GeForce® GT 540M (N12P-GS)
Allereerst , dit is gekopieerd van de webshop , maar bij mij staat er : Model Name: K53SV , en ik heb gehoord dat dat model wel vaker warm kon worden. Opzich was er nog niks aan de hand , tot dat ik een game opstarten en die ging spelen , uiteindelijk crashte de game ( Ik weet de oorzaak niet ) , en de temperatuur was 62 graden van de videokaart, nu , na een nacht uit te hebben gestaan merk ik dat de laptop slomer is maar de temperatuur is nu 47 graden , is dit normaal of...? Want ik merk nu al dat die slomer is dan toen ik hem kocht..